Di ulangtahun ke-10 perkahwinan, Ji Sung & Lee Bo Young masih lagi romantis & saling memuji

Pasangan selebriti Ji Sung dan Lee Bo Young baru-baru ini muncul bersama dalam sesi pemotretan untuk majalah Allure Korea sempena meraikan ulang tahun perkahwinan mereka yang ke-10. Dalam temu bual selepas penggambaran, Lee Bo Young berkongsi bahawa hubungan mereka adalah konsisten dari awal.

Lee Bo Young berkesempatan berkongsi tanggapan pertamanya dan perkara yang dia suka tentang Ji Sung.

Dia seorang pelakon senior yang membosankan tetapi serius dan rajin. Saya suka sikapnya yang matang dan boleh dipercayai. Tidak kira apa jua keadaan, dia seorang yang tidak malu dengan saya dan tidak cuba mengubah saya.

– Lee Bo Young

 

Selain itu, Lee Bo Young turut berkongsi harapannya terhadap Ji Sung dalam projek lakonannya.

Dia benar-benar meminati watak lelaki (manly) dan serius, tetapi saya harap dia akan mengambil peranan yang penuh kasih sayang dan comel. Dia sebenarnya adalah seorang yang sangat tenang,  lembut hati dan menyenangkan.

– Lee Bo Young

Dia seterusnya mendedahkan bahawa Ji Sung menyediakan banyak acara menarik untuknya, sambil menambah, “Mungkin berkat itu, anak-anak terus menyediakan acara untuk saya juga.” Pada beberapa acara yang telah mereka rancang, Lee Bo Young berkongsi bahawa mereka sering menyalakan lilin pada kek dan menyanyi. Dia menyebut bahawa mereka merahsiakan rancangan perjalanan daripada anak-anak dan muncul untuk mengejutkan mereka di hadapan sekolah.

Mengenai dinamik keluarga mereka, Lee Bo Young berkongsi, “Kami melakukan segala-galanya bersama-sama. Kami semua masih tidur di atas katil bersaiz king bersama-sama. Anak pertama kami, anak kedua, dan saya sendiri berbaring [biasa], dan [Ji Sung] tidur secara mendatar.”

Lee Bo Young menggelar Ji Sung sebagai family man.

Dia tahu apa yang penting dalam hidup, dan dia seorang yang cuba melindunginya. Saya rasa keluarga adalah yang paling penting baginya.

– Lee Bo Young

Apabila ditanya genre apa yang paling sesuai untuk mereka jika hubungan mereka dijadikan filem, Ji Sung menjawab, “Aksi! Seorang penerbit memberitahu kami bahawa mereka mahu merakam kisah kami. Saya fikir ia akan lebih menyeronokkan daripada mana-mana drama atau filem. Pada pertemuan pertama kami, kami hanya sekadar pelakon senior dan junior. Tidak minat (romantik), tetapi saya rasa kami boleh bergaul dengan lebih baik apabila bergaduh.”

Sementara itu, Ji Sung turut memberi pujian kepada memuji isterinya.

Dari segi luaran, nampaknya saya memenuhi semua (keperluannya), tetapi jika anda lihat dengan teliti, Bo Young memang sangat sepadan dengan saya. Begitulah ia berlaku. Saya fikir dia seorang wanita yang luar biasa. Dia tahu bagaimana untuk menyayangi dan menggalakkan orang di sekelilingnya. Dia tidak cuba bersikap cool. Dari sisi lain, dia menyeronokkan dan bersungguh-sungguh.

Ji Sung seterusnya memuji lakonan Lee Bo Young dalam “The Agency,” dengan berkata, “Sisi Bo Young yang jujur dan penuh keyakinan benar-benar menawan.”

Di akhir sesi temubual, Ji Sung berkongsi yang dia ingin bercuti bersama anak-anaknya juga.

Saya mahu ke Toledo, Sepanyol, lokasi lamaran perkahwinan kami, dan mengambil gambar yang sama sekali lagi. Sejujurnya, ia adalah rancangan ulang tahun perkahwinan kami yang ke-5, tetapi kami tidak dapat menunaikan janji itu kerana ia agar sukar untuk disesuaikan dengan jadual Lee Bo Young dan anak-anak.

– Ji Sung

Sering digelar pasangan selebriti yang bahagia dan romantis, kedua-duanya mula bertemu di set siri TV 2004 “Save the Last Dance for Me”. Kira-kira tiga tahun kemudian, mereka mengesahkan mereka bercinta. Pada Ogos 2013, mereka membawa hubungan mereka ke peringkat seterusnya dengan mengumumkan pertunangan mereka melalui surat tulisan tangan yang dikongsi di setiap laman peminat mereka. Pada  27 September 2013, mereka telah melangsungkan perkahwinan yang diadakan di Aston House, W Seoul Walkerhill Hotel. Mereka dikurniakan dua cahaya mata: seorang anak perempuan bernama Kwak Ji-yoo yang lahir pada 13 Jun 2015 dan seorang anak lelaki bernama Kwak Woo-sung yang lahir pada 5 Februari 2019.

Lee Bo Young dan Ji Sung juga sempat berkongsi gambar keluarga lengkap mereka di Instagram masing-masing sempena ulang tahun perkahwinan mereka yang ke-10. Kelihatan mereka adalah sebuah keluarga yang sangat bahagia.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by 지성 (@justin_jisung)

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Lee boyoung (@lee.b0.young)

Semoga Lee Bo Young dan Ji Sung akan kekal bahagia sampai akhir hayat di samping anak-anak tercinta.

Sumber : 1

loading...