Berdepan kemalangan kecil, 3 ahli Stray Kids terpaksa batal aktiviti akan datang

Lee Know, Hyunjin dan Seungmin Stray Kids telah membatalkan aktiviti mereka yang akan datang selepas mengalami kemalangan kecil.

Pada 21 September, JYP Entertainment secara rasmi mengumumkan bahawa kenderaan yang membawa tiga ahli Stray Kids pulang telah terlibat dalam perlanggaran kecil sehari sebelumnya.

Menurut agensi itu, tiada seorang pun anggota atau kakitangan di dalam kenderaan itu “cedera parah”, tetapi mereka “mengalami sakit otot dan lebam ringan,” dan “pakar perubatan telah menasihatkan mereka menerima rawatan konservatif buat masa ini.”

Disebabkan itu, Lee Know dan Hyunjin tidak akan menghadiri Minggu Fesyen Milan, seperti yang dijadualkan, dan Seungmin telah membatalkan siaran langsung YouTube sempena hari jadinya.

Selain itu,  Stray Kids pada asalnya dijadualkan membuat persembahan di Festival Warga Global 2023 di New York pada 23 September, namun terkini hanya 3RACHA—Bang Chan, Changbin dan Han—yang akan membuat persembahan di acara itu sebagai trio, tanpa ahli yang lain.

Kenyataan bahasa Inggeris penuh agensi adalah seperti berikut:

Helo, ini JYPE.

Semasa pulang ke dorm mereka selepas jadual pada 20 September (Rabu), kenderaan yang membawa ahli Stray Kids Lee Know, Hyunjin dan Seungmin terbabit dalam perlanggaran kecil.

Selepas perlanggaran kecil itu, Lee Know, Hyunjin, dan Seungmin segera ke hospital dan menerima pemeriksaan perubatan menyeluruh. Tiada seorang pun daripada anggota dan kakitangan yang mengiringi dalam kenderaan itu cedera parah, tetapi memandangkan mereka mengalami sakit otot dan lebam ringan, para profesional perubatan telah menasihatkan mereka menerima rawatan konservatif buat masa ini.

Oleh itu, kami memaklumkan anda bahawa jadual di bawah telah dibatalkan atau diubah suai.

[Dibatalkan]
Minggu Fesyen Milan (Lee Know, Hyunjin)
YouTube Live Hari Lahir Seungmin (Seungmin)

[Diubah suai]
3RACHA of Stray Kids (Bang Chan, Changbin, Han) akan membuat persembahan di Festival Warga Global.

Kami memohon maaf kerana telah menyebabkan peminat bimbang dengan berita mengejut itu.
JYPE akan meletakkan kesihatan artis sebagai keutamaan utama dan akan memberikan segala yang kami mampu untuk menyokong proses pemulihan mereka.

Terima kasih.

Semoga Lee Know, Hyunjin dan Seungmin cepat sembuh!

Sumber :

loading...