Lee Joon Gi dan Shin Se Kyung sah sertai Jang Dong Gun dan Kim Ok Bin dalam Musim 2 “Arthdal Chronicles”

Nampaknya Lee Joon Gi dan Shin Se Kyung telah menyatakan persetujuan untuk menyertai Jang Dong Gun dan Kim Ok Bin dalam Musim 2 “Arthdal Chronicles”!

“Arthdal Chronicles” ialah drama fantasi epik tentang wira yang mencipta legenda mereka sendiri di tanah mitos Arth. Musim 2 akan menggambarkan kisah tentang apa yang berlaku di Arth kira-kira sedekad kemudian. Sepanjang lebih lapan tahun, Arthdal berjaya menyekat pemberontakan besar-besaran puak yang disembelih oleh Targon pada Musim 1, dan Agos akhirnya mencapai penyatuan semula 30 puak di bawah pimpinan Eun Seom selepas 200 tahun. Dalam Musim 2, Kerajaan Arthdal Ta Gon dan Kesatuan Ago Eun Seom akan menghadapi perang besar yang tidak dapat dielakkan.

Lee Joon Gi akan memainkan watak dewasa Eun Seom, pemerintah Timur, manakala Shin Se Kyung akan memainkan Tan Ya, pengganti puak Wahan. Kedua-duanya akan muncul bersama buat kali pertama di skrin kecil, dan penonton pasti teruja dengan persembahan mereka.

Jang Dong Gun dan Kim Ok Bin akan kembali dalam watak mereka sebagai Ta Gon dan Tae Al Ha dengan cerita berlatarkan lapan tahun selepas Ta Gon menjadi raja.

Sumber dari Studio Dragon mengulas, “‘Arthdal Chronicles’ ialah karya yang sangat penting yang berani mencipta dunia dan cara penceritaan yang belum pernah dicuba oleh sesiapa pun dalam industri kandungan.” Mereka menambah, “Kami akan membalas kasih sayang semua penonton yang telah menantikan Musim 2  dengan memberikan yang terbaik untuk anda.”

“Arthdal Chronicles” Musim 2 akan ditayangkan pada tahun 2023.

Sumber : 1 |

loading...