Pyo Ye Jin dan Lee Jun Young bergandingan dalam drama rom-com Cinderella moden

Pyo Ye Jin dan Lee Jun Young akan bergandingan untuk sebuah drama terbaru, “I Openly Dream of Becoming Cinderella”!

Drama bergenre komedi romantis ini mengisahkan tentang seorang wanita yang bercita-cita menjadi seorang Cinderella dan seorang putera hartawan yang tidak percaya pada cinta.

Lee Jun Young akan memegang watak Moon Cha Min, seorang chaebol generasi ketiga yang sombong dan Ketua Pegawai Eksekutif sebuah kelab sosial yang mempunyai segala-galanya kecuali adab. Moon Cha Min sangat membenci mereka yang bermimpi seperti Cinderella. Bagaimanapun, hidupnya berubah di luar jangkaan apabila dia terjerat dengan pekerja baharu Shin Jae Rim (Pyo Ye Jin), dan memulakan perjalanan mengenali diri masing-masing.

Pyo Ye Jin pula akan membawakan watak Shin Jae Rim, seorang wanita yang pada mulanya mengambil tugas sebagai pengurus kelab sosial dengan harapan untuk bertemu dengan putera chaebol yang kaya. Disepanjang perjalanan hidupnya,  Shin Jae Rim perlahan-lahan belajar untuk tidak terus bergantung pada orang lain dan berhasrat untuk mengejar cinta sejatinya. Dalam proses itu, dia berubah menjadi Cinderella moden yang bebas dan  boleh mengawal hidupnya sendiri.

Drama ini akan diterajui oleh pengarah Kim Min Kyung dari “Comedy Big League” dan “SNL Korea” dan dikarang oleh penulis baru Yoo Ja. Manakala penulis Baek Mi Kyung yang menghasilkan skrip ‘The Lady in Dignity’, ‘Strong Woman Do Bong Soon’ dan ‘Mine’ juga akan mengambil bahagian sebagai creator.

Pihak produksi berkongsi, “Kami ingin mempersembahkan drama menyentuh hati sejajar dengan mereka yang sudah bosan dengan realiti di mana sukar untuk mencapai kejayaan hanya dengan usaha sendiri. Akhirnya, kami berharap dapat memberikan impak, mengusik emosi serta meninggalkan kesan yang mendalam kepada penonton dengan menggambarkan watak-watak yang mengatasi persepsi Cinderella dan bersatu daripada bergantung kepada orang lain.”

“I Openly Dream of Becoming Cinderella” akan ditayangkan pada tahun 2024.

Sumber : 1

loading...