Siri komedi aksi terbaru ‘Han River Police’ gandingan Kwon Sang Woo & Kim Hee Won akan tiba di Disney Hotstar 13 September ini

Siri terbaru komedi aksi Korea “Han River Police” akan memaparkan kisah menarik tentang sepasang pegawai polis dengan personaliti bertentangan. Dalam siri ini, seorang pegawai polis yang rajin dan panas baran digandingkan dengannya rakan sekerja yang tidak bersemangat. Apabila konspirasi jenayah berlaku di hadapan mereka, pasangan itu mesti menghadapi situasi sukar dalam menjalankan tugas mereka. “Han River” akan bersiaran secara eksklusif di Disney+ Hotstar pada 13 September ini.

Sarjan Dujin, yang dilakonkan oleh Kwon Sang-woo, ialah seorang lelaki panas baran namun bertanggungjawab untuk memastikan destinasi riadah yang paling ikonik di Seoul selamat. Dia kerap membuat rondaan di tebing sungai Han bersama Leftenan Chunseok, lakonan Kim Hee-won, yang mempunyai personaliti berbeza daripadanya. Bersama-sama, mereka menghadapi cabaran seperti keganasan, menyelamatkan orang awam, dan menyelesaikan pelbagai jenayah. Bagaimanapun, pasangan itu mendapati diri mereka terperangkap dalam situasi pelik dan apabila konspirasi jenayah yang meluas menceroboh wilayah mereka, mereka mula menghadapi realiti yang luar biasa.

Drama ini turut dibantu oleh Lee Sang-yi sebagai Go Gi-seok yang licik, Bae Da-bin sebagai Na-hee yang kompetitif, dan Shin Hyeon-seung sebagai Ji-soo yang mementingkan sukan. “Han River Police” adalah drama gabungan aksi, komedi dan tipu muslihat jenayah yang menghiburkan. Siri ini merupakan tambahan menarik kepada koleksi kandungan Original Disney+ Hotstar seperti “Moving”, “Big Mouth” dan “Big Bet”. Anda boleh menyaksikan pengembaraan menarik “Han River Police” secara eksklusif hanya di Platform Disney+ Hotstar pada 13 September 2023.

Jom saksikan trailer “Han River Police” dahulu

loading...