Yoon Kye Sang, Park Sung Hoon, Kim Shin Rok & ramai lagi setuju bintangi drama terbaru

Drama rangkaian ENA yang akan datang “Day of Kidnapping” (tajuk literal) telah mengesahkan barisan pelakonnya!

Berdasarkan novel dengan nama yang sama, “Day of Kidnapping” ialah komedi hitam tentang kerjasama istimewa antara penculik dan seorang gadis genius berusia 11 tahun.

Yoon Kye Sang sebelum ini disahkan memainkan watak utama; Kim Myung Joon, seorang penculik yang kali pertama menculik seorang gadis berusia 11 tahun untuk mengumpul wang bagi membiayai kos hospital anak perempuannya. Disebabkan insiden yang melibatkan dirinya secara tidak sengaja, Kim Myung Joon diburu sebagai suspek pembunuhan. “Day of Kidnapping” akan menggambarkan perkongsian istimewa antara seorang penculik  berhati lembut dan seorang gadis genius dalam perjalanan bodoh lagi menghiburkan mereka untuk mencari kebenaran.

Pelakon “The Glory” Park Sung Hoon akan memainkan watak detektif Park Sang Yoon yang mengejar Kim Myung Joon. Mempunyai pertimbangan yang cepat dan kemahiran analisis yang dingin, Park Sang Yoon terperangkap dengan Kim Myung Joon semasa mengejar kes penculikan. Namun, apabila dia semakin dekat dengan kebenaran, dia berdepan dengan rahsia yang tidak dijangka.

Yoo Na dari “Pachinko” akan memegang watak gadis genius Choi Ro Hee yang telah kehilangan ingatannya. Dia mempunyai fikiran yang sinis dan luar biasa walaupun usianya masih muda, dan dia akan mengatasi pelbagai krisis sambil membentuk ikatan aneh dengan Kim Myung Joon.

Kim Shin Rok akan memegang watak sebagai bekas isteri Kim Myung Joon, Seo Hye Eun yang tiba-tiba meninggalkan Kim Myung Joon tiga tahun lalu. Dia adalah orang yang mencadangkan Kim Myung Joon untuk menculik Choi Ro Hee selepas kembali ke sisinya.

Selain itu, Kim Sang Ho akan memainkan watak pekerja syarikat keselamatan Park Chul Won, Seo Jae Hee akan memainkan watak pakar bedah saraf Mo Eun Sun, dan Kang Young Seok akan memainkan watak pengurus dana Jayden.

Pasukan produksi berkongsi, “Gabungan istimewa seorang penculik kekok dan seorang gadis genius pastinya memberikan keseronokan yang unik. Anda boleh mengharapkan sinergi hebat daripada pelakon yang pastinya akan menyerlahkan pesona genre itu dengan memberikan gelak tawa dan emosi yang berbeza dalam K-drama baharu itu. “

“Day of Kidnapping” dijadualkan disiarkan pada separuh pertama 2023.

Sumber : 1

loading...