Song Joong Ki, Choi Sung Eun, Jo Han Chul & ramai lagi bergabung untuk filem terbaru Netflix “My Name Is Loh Kiwan”

Netflix telah mengumumkan barisan pelakon untuk filem akan datang “My Name Is Loh Kiwan”, di mana Song Joong Ki dan Choi Sung Eun sebagai teraju utama.

Berdasarkan novel Jo Hae Jin “I Met Loh Kiwan” (tajuk literal), “My Name is Loh Kiwan” adalah mengenai pertemuan, perpisahan, dan cinta antara pembelot Korea Utara Loh Kiwan (Song Joong Ki) yang tiba di Belgium dengan harapan terakhir, dan Marie (Choi Sung Eun), seorang wanita yang telah kehilangan alasan untuk hidup.

Song Joong Ki akan memainkan watak Loh Kiwan, yang sedang bergelut untuk mendapatkan status pelarian di Belgium, sebuah negara asing yang dilawatinya tanpa nama.

Choi Sung Eun daripada projek drama “Start-Up,” “The Sound of Magic,” dan “Gentleman” akan memainkan watak Marie, seorang penembak profesional Korea dengan kewarganegaraan Belgium. Tidak seperti Loh Kiwan yang mengembara ke Belgium dengan harapan untuk terus hidup, Marie telah kehilangan sebab untuk hidup, tetapi dia secara tidak sengaja jatuh cinta dengan Loh Kiwan selepas pertemuan pertama mereka.

Jo Han Chul, yang membintangi “Reborn Rich” dengan Song Jong Ki dan “The Sound of Magic” bersama Choi Sung Eun, akan memainkan watak ayah Marie, Yoon Sung. Kim Sung Ryung juga akan membintangi filem itu sebagai Ok Hee, yang merupakan sebab utama lawatan Loh Kiwan ke Belgium.

Selain itu, Lee Il Hwa akan memainkan watak ibu Marie Jung Joo, Lee Sang Hee akan memainkan watak Sun Joo, seorang pendatang Korea yang ditemui Loh Kiwan di sebuah kilang di Belgium, dan Seo Hyun Woo akan memainkan watak bapa saudara Loh Kiwan, Eun Chul.

“My Name Is Loh Kiwan” akan ditayangkan secara eksklusif di Netflix.

Sumber : 1

loading...