[GEMPAR] Song Joong Ki akhirnya umum perkahwinannya dengan Katy Louise Saunders yang kini sedang hamil

Akhirnya terjawab sudah perjalanan percintaan Song Joong Ki dan kekasih hati . Benarlah bahawa Song Joong Ki sememangnya mencintai Katy Louise Saunders kerana pelakon itu kini akan memulakan keluarga baru!

Pada 30 Januari, Song Joong Ki telah pergi ke kafe peminat rasminya untuk berkongsi berita itu dengan peminat.

Suratnya berbunyi seperti berikut:

Hello. Ini Joong Ki.

Hari ini, saya menyapa anda kerana saya ingin berkongsi janji yang lebih membahagiakan dan berharga bagi saya daripada segala-galanya.

Saya telah berjanji untuk meneruskan kehidupan bersama-sama dengan Katy Louise Saunders, yang telah berada di sisi dengan menyokong saya dan seseorang yang saya telah menghabiskan masa yang berharga bersama sambil menghargai satu sama lain.

Dia mempunyai hati yang baik, dan telah menjalani hidupnya dengan penuh semangat. Dia seorang yang bijak dan hebat sehingga saya menghormatinya.

Terima kasih kepadanya, saya telah menjadi orang yang lebih baik.

Kami sememangnya bermimpi untuk mewujudkan keluarga bahagia bersama. Kami telah melakukan banyak usaha untuk memenuhi janji masing-masing, dan kami sangat bersyukur kerana kehidupan baru akan kami tempuhi tidak lama lagi.

Dan hari ini, berdasarkan kepercayaan dan kasih sayang yang mendalam antara satu sama lain, kami dalam perjalanan pulang dari mendaftarkan perkahwinan kami untuk memulakan kehidupan sebagai pasangan suami isteri.

Seperti sekarang, kami berdua akan menjalani hari-hari kami dengan indah bersama dengan tujuan serta matlamat yang sama.

Saya sangat berterima kasih kepada semua peminat yang sentiasa menghargai saya walau apa pun.

Terutamanya berikutan hasrat dan sokongan Ki Aile (kelab peminat Song Joong Ki) yang memberikan kekuatan terbesar kepada saya sepanjang kerjaya lakonan, saya akan berusaha untuk terbang lebih tinggi sebagai seorang pelakon dan individu dengan  tanggungjawab dan semangat yang lebih besar.

Saya harap semua orang akan gembira dan sihat sehingga hari saya dapat menyapa anda secara peribadi.

Song Joong Ki mengesahkan bahawa dia sedang menjalin hubungan pada Disember tahun lalu.

Tahniah kepada Song Joong Ki dan Katy Louise Saunders!

loading...