Lee Je Hoon, Pyo Ye Jin, Shin Jae Ha, & ramai Lagi kongsi keterujaan “Taxi Driver 2” pada sesi bacaan skrip pertama

Drama hit SBS “Taxi Diver” telah berkongsi foto ketika sesi pembacaan skrip pertama untuk Musim 2 bersama barisan pelakonnya!

Berdasarkan webtoon dengan nama yang sama, “Taxi Driver” adalah mengenai perkhidmatan teksi misteri yang memberikan keadilan dan membalas dendam bagi pihak mangsa yang tidak mendapat bantuan daripada undang-undang. Berikutan kejayaannya pada tahun 2021, “Taxi Driver” mencatatkan rating penonton keempat tertinggi antara semua drama Jumaat-Sabtu yang ditayangkan di SBS.

Hadir pada pembacaan skrip ialah penulis Oh Sang Ho, pengarah Lee Dan, dan pelakon Lee Je Hoon, Kim Eui Sung, Pyo Ye Jin, Jang Hyun Jin, Bae Yoo Rim, Shin Jae Ha, dan ramai lagi.

Pengarah memulakan sesi bacaan skrip dengan berkongsi, “Saya berharap yang terbaik, di mana keindahan perjalanan menjadi keindahan hasilnya.” Penulis Oh Sang Ho menambah, “Terlalu ramai penjahat yang tidak boleh dilupakan dan sindiran serta jenaka adalah alat terbaik. Kami memberi tumpuan untuk melengkapkan segala-galanya dalam musim 1, dalam musim 2 akan menggunakan pandangan dunia itu untuk menjadikan genre lebih berwarna.”

Lee Je Hoon akan kembali untuk watak utama sebagai Kim Do Gi, pemain utama misi balas dendam Rainbow Taxi. Kim Eui Sung sekali lagi akan memainkan watak ketua Jang Sung Cheol daripada pasukan Rainbow Taxi. Pyo Ye Jin kembali sebagai Ahn Go Eun, pakar IT dan penggodam pasukan, manakala Jang Hyuk Jin dan Bae Yoo Ram akan memainkan semula peranan mereka sebagai duo jurutera Choi Kyung Goo dan Park Jin Uhn. Shin Jae Ha menyertai pelakon sebagai On Ha Joon yang lurus bendul, pemandu baharu di Rainbow Taxi.

Sebaik sahaja bacaan dimulakan secara rasmi, set itu serta-merta penuh dengan keseronokan dan ketegangan yang mewakili “Taxi Driver.” Set itu sangat meriah apabila Lee Je Hoon mengucapkan trademark line nya “5283, kami terbuka untuk perniagaan.” Walaupun ia hanya sekadar bacaan, pelbagai adegan kejar-mengejar kereta dan urutan aksi dikatakan terasa sangat jelas dan lebih mengujakan berbanding Musim 1. Selain itu, penonton harus menantikan kerja berpasukan pasukan Rainbow Taxi yang dinaik taraf dan lakonan berbakat pelakon. .

Kepada peminat, Lee Je Hoon mengulas, “Ia adalah satu penghormatan untuk dapat kembali sebagai pemandu Kim Do Gi, dan saya telah bersungguh-sungguh menunggu saat ini. Saya sangat gembira kerana kami kembali dalam musim terbaru. Saya akan membuat penggambaran dengan hati yang gembira dan melakukan yang terbaik untuk menunjukkan kepada penonton drama yang menyeronokkan dan berkobar-kobar.”

“Taxi Driver 2” akan ditayangkan pada 17 Februari.

Sumber : 1

loading...