Menjelang tamat kontrak, Park Bo Gum ambil keputusan tinggalkan Blossom Entertainment

Pelakon Park Bo Gum telah memutuskan untuk tidak memperbaharui kontraknya dengan Blossom Entertainment selepas kontraknya tamat.

Pada 22 Disember, dilaporkan bahawa kontrak eksklusif Park Bo Gum dengan Blossom Entertainment akan berakhir pada akhir bulan ini dan mereka telah bersetuju untuk membawa haluan masing-masing.

Sebagai maklum balas kepada laporan itu, Blossom Entertainment berkata, “Kami memutuskan untuk menghormati keputusan Park Bo Gum, yang telah lama bersama kami, dan kami berdua bersetuju untuk mendoakan yang terbaik untuk masa depan masing-masing. Kami ingin menunjukkan rasa terima kasih kami kepada pelakon Park Bo Gum kerana mempercayai dan bersama kami untuk jangka masa yang lama. Kami juga ingin mengucapkan terima kasih kepada peminat yang sentiasa memberikan kasih sayang yang tidak terhingga kepada Park Bo Gum, dan kami meminta kasih sayang dan sokongan berterusan mereka pada masa hadapan.”

Park Bo Gum memulakan kerjayanya di SidusHQ pada tahun 2011, Park Bo Gum berpindah ke Blossom Entertainment di mana dia diuruskan sebagai artis untuk masa yang sangat lama. Selepas hampir sepuluh tahun, Park Bo Gum akhirnya memutuskan untuk meninggalkan Blossom Entertainment. Buat masa ini, Park Bo Gum sedang menunggu tayangan filemnya ‘Wonderland’.

Kami ucapkan selamat maju jaya buat Park Bo Gum!

Sumber : 1 | 2

loading...