Kim Taehyung dipilih sebagai “TOP FACE OF 2022” dan ini dia kedudukan Top 10

Siapa tidak kenal dengan Kim Taehyung, aka V BTS, yang mana kekacakkannya sering kali menjadi buah mulut ramai diseluruh dunia. Bahkan, dia juga telah merekodkan paling banyak disebut dalam topik berkaitan “Lelaki Paling Kacak” (The Most Handsome Man) dalam Google Trends sejak 10 tahun lalu dan telah memperoleh ratusan gelaran kecantikan sejak penampilan sulungnya. V juga turut digelar sebagai “Visual Representative of K-pop.”

Terbaru, sebuah platform hiburan ‘Anugerah Khas’ telah menjalankan tinjauan mereka berkaitan “TOP FACE OF THE YEARS: HANDSOME AND BEAUTIFUL 2022” selama beberapa bulan, dan Taehyung menduduki tempat pertama dalam kalangan ratusan selebriti yang dicalonkan, dengan memperoleh 37.05% undian.

Penampilan Taehyung telah digambarkan sebagai gabungan sempurna ciri maskulin dan feminin yang merangkumi piawaian arca Barat yang hampir dengan sama dengan ‘holden ratio’ dan keindahan misteri Timur.

Vogue Italy telah menyifatkan kecantikannya sebagai “Taehyung, dua puluh tujuh tahun yang kelihatan berusia enam belas tahun – kecantikannya sangat mempersonakan, penuh misteri, mengekalkan keremajaan sehingga kadangkala tidak nyata.”

Berikut adalah selebriti yang berjaya mendapat kedudukan mencapai 10 teratas:

 

2. Lalisa Manoban

3. Jeon Jungkook

4. Kim Jennie

5. Kim Jisoo

6. Cha Eun Woo

7. Kim Seokjin

8. Win Metawin

9. Bright Vachirawit

10. Lee Jeno

loading...