“Connect” drama thriller Korea terbaru akan ditayangkan di Disney+ Hotstar 7 Disember depan

Kerjasama yang menarik antara pengarah Jepun Miike Takashi dan pelakon bertaraf bintang Korea, “Connect” akan mempertaruhkan pembunuh bersiri dengan seorang lelaki yang bertekad untuk menuntut semula apa yang menjadi miliknya.

KUALA LUMPUR, 15 November 2022 – Berikutan penerimaan ulasan yang memberangsangkan pada tayangan awam di Festival Filem Antarabangsa Busan, drama thriller Korea yang dinanti-nantikan ini Connect akan debut kesemua enam episodnya di seluruh dunia pada 7 Disember hanya di Disney+ Hotstar.

Siri Asal tersedia secara eksklusif di Disney+ Hotstar, Connect dibarisi oleh Jung Haein sebagai Ha Dongsoo – sejenis manusia abadi baharu yang dikenali sebagai ‘Connect’, yang diculik oleh sekumpulan penjual organ yang bertekad untuk mengambil mata penglihatannya. Selepas tiba-tiba bangun di atas ruang bedah semasa menjalani pembedahan, Dongsoo dapat melarikan diri dengan hanya tinggal satu matanya. Dia kemudian mendapati bahawa dia masih boleh melihat dari matanya yang hilang, yang kini digunakan oleh pembunuh bersiri yang bertindak ganas dan menghantui penduduk di Seoul. Bertekad untuk mendapatkan kembali apa yang telah diambil, Dongsoo akan mengejar pembunuh itu, mengambil apa sahaja langkah yang perlu untuk memulihkan dirinya semula.

Penonton di seluruh dunia akan dapat melihat kerjasama unik dalam Connect antara pengarah Jepun yang prolifik Miike Takashi (Audition, Ichi the Killer, Gozu) yang mengarahkan siri Korea pertamanya, termasuk Jung Haein (Snowdrop, Start-Up, Tune in for Love) sebagai Ha Dongsoo, seorang lelaki yang menyembuhkan diri sendiri yang kini dapat melihat dari sudut pandang seorang pembunuh besiri yang terkenal,

Ko Kyungpyo (Decision to Leave, Seoul Vine, Private Lies) sebagai pembunuh bersiri Oh Jinseop, dan Kim Hyejun (Inspector Koo, Kingdom, Sinkhole) sebagai Irang yang misteri.

Tajuk Korea terbaharu yang akan diumumkan sebagai sebahagian daripada perpustakaan hiburan tanpa henti yang tersedia di Disney+ Hotstar, Connect menyertai kandungan APAC tempatan bertaraf dunia lain, termasuk Big Mouth mengenai seorang peguam yang tidak cekap yang dipenjarakan secara palsu dan dituduh sebagai penipu paling terkenal di negara itu. ; Runut bunyi #1, tentang cinta yang tidak berbalas antara dua kawan rapat, dan banyak lagi.

Connect merupakan siri Korea terbaharu yang menyertai kandungan luas hiburan tanpa henti yang tersedia di Disney+ Hotstar selain Big Mouth mengenai seorang peguam yang tidak cekap yang dipenjarakan secara palsu dan dituduh sebagai penipu paling terkenal di negara itu; Soundtrack #1, tentang cinta yang tidak berbalas antara dua kawan rapat, dan banyak lagi.

Drama Connect boleh distrim secara eksklusif di Disney+ Hotstar pada 7 Disember. Jadi, jangan lupa untuk melanggan Disney+ Hotstar untuk mendapatkan drama-drama Korea yang terbaik. Memang tak rugi sebab korang boleh strim drama kegemaran korang sama waktu dengan tayangan di Korea!

loading...