Namgoong Min jadi peguam unik dengan tawarkan harga berpatutan dalam “One Dollar Lawyer”

Drama SBS yang akan datang “One Dollar Lawyer” telah berkongsi gambar pegun pertama Namgoong Min dalam watak utamanya. Dalam drama ini, Namgoong Min akan sebagai peguam Cheon Ji Hoon.

“One Dollar Man” berkisarkan tentang seorang peguam yang hanya mengenakan bayaran yuran guaman sebanyak 1,000 won (kira-kira $0.75) walaupun mempunyai kemahiran yang terkenal. Seorang wira yang datang untuk menyelamatkan pelanggan tanpa wang atau hubungan, Cheon Ji Hoon tidak takut untuk berdepan dengan orang kaya dan berkuasa yang menggunakan peguam mahal untuk mengelak daripada undang-undang.

Dalam gambar pegun yang baru dikeluarkan daripada drama itu, personaliti Namgoong min menarik perhatian dengan visual yang sama sekali berbeza daripada karya sebelumnya.

Walaupun pandangannya tajam dan menakutkan di dalam bilik mahkamah, ada sesuatu yang tidak dapat dinafikan tentang cara Cheon Ji Hoon membongkok dalam sut mahalnya untuk merakam sesuatu dengan telefon bimbitnya. Dengan mengenakan kaca mata hitam, penonton tidak dapat meneka apa yang dilihat dan apa yang sedang difikirkan.

“One Dollar Lawyer” juga turut dibintangi oleh Kim Ji Eun, Choi Dae Hoon, Lee Deok Hwa, Park Jin Woo dan ramai lagi. Ia akan ditayangkan pada musim luruh ini, selepas tamatnya drama SBS yang sedang disiarkan, “Today’s Webtoon”.

Sumber : mydaily

loading...