Agensi Kim Junsu JYJ Dan Kei Lovelyz nafi khabar angin bercinta

Agensi Kim Junsu JYJ dan Kei Lovelyz menafikan khabar angin bahawa kedua-dua bintang itu sedang berpacaran.

November lalu, Kim Junsu menubuhkan agensi sendirian, PALMTREE ISLAND, selepas pemergiannya dari C-JeS Entertainment. PALMTREE ISLAND ialah syarikat pengurusan hiburan yang diasaskan oleh Junsu dan menempatkan Kim So Hyun, Jeong Seon Ah, Jin Tae Hwa, Seo Kyung Soo, Yang Seo Yoon dan banyak lagi. Pada Januari tahun ini, Kei menandatangani kontrak dengan agensi itu sebagai pelakon muzikal.

Pada 19 Ogos, sebuah saluran berita melaporkan bahawa Kim Junsu dan Kei, yang baru-baru ini membintangi bersama dalam muzikal “Excalibur” dan “Death Note,” kini sedang menjalin hubungan cinta. Bagaimanapun, pada pagi hari yang sama juga, PALMTREE ISLAND mengeluarkan kenyataan rasmi menafikan kedua-duanya terlibat secara romantik.

Kenyataan penuh agensi adalah seperti berikut:

Hello. Ini ialah PALMTREE ISLAND.

Kami memaklumkan kepada anda bahawa artikel yang diterbitkan hari ini (19 Ogos) melaporkan bahawa Kim Junsu dan Kei sedang berpacaran adalah tidak benar sama sekali.

Hubungan antara mereka berdua ialah seorang CEO agensi dan artis di bawah agensi itu, serta rakan sekerja senior dan junior dalam industri.

Kami dengan jelas menyatakan bahawa khabar angin temu janji yang mengaitkan Kim Junsu dan Kei semuanya palsu, dan kami meminta anda mengelak daripada membuat laporan yang tidak disahkan berdasarkan spekulasi tidak berasas.

Terima kasih.

Sumber : sports.chosun | mydaily

loading...