Ji Chang Wook, Sung Dong Il, Sooyoung dan ramai lagi tersenyum gembira dalam poster terbaru “If You Wish Upon Me”

Drama terbaru untuk slot Rabu-Khamis dirangkaian KBS 2TV akan datang “If You Wish Upon Me” telah melancarkan poster baharu!

“If You Wish Upon Me” ialah sebuah drama yang diilhamkan oleh sebuah organisasi sebenar di Belanda yang memenuhi kehendak pesakit kanser terminal.

Kisah yang menyentuh hati akan diungkapkan oleh seorang pemuda yang telah dipaksa ke hadnya oleh kehidupan yang penuh dengan perjuangan. Di mana, dia pergi ke hospital dan menyertai kakitangan hospital dalam memenuhi hasrat terakhir orang yang berada di penghujung hayat mereka.

Drama ini mengisahkan tentang kehidupan Yoon Gyeo-Rye (Ji Chang Wook) yang sangat sukar. Dia tinggal di rumah anak yatim dan juga menghabiskan masa di pusat tahanan dan penjara juvana. Dia berjuang untuk menjalani kehidupan normal. Disebabkan satu kejadian, dia mula menjadi sukarelawan di sebuah hospital. Di sana, dia bekerja dengan ketua pasukan sukarelawan Kang Tae-Sik (Sung Dong-Il) dan Jururawat Seo Yeon-Joo (Sooyoung SNSD).

Dalam poster kumpulan, tujuh watak utama “If You Wish Upon Me” menarik perhatian penonton dengan mengambil gambar kumpulan mereka sendiri dengan konsep mengambil gambar orang lain.

Kang Tae Shik (Sung Dong Il), yang akan menekan pengatup kamera, mengambil bahagian tengah sebagai ketua Pasukan Genie. Yoon Gyeo Re (Ji Chang Wook), Yeom Soon Ja (Yang Hee Kyung), Hwang Cha Yong (Yoo Soon Woong), dan Choi Duk Ja (Gil Hae Yeon) masing-masing memegang strob kecil, papan pemantul cahaya, dan pencahayaan, memenuhi peranan masing-masing.

Seo Yeon Joo (Sooyoung) meletakkan sebelah tangan di bahu Kang Tae Shik dan sebelah lagi dengan tapak tangan terbuka untuk menarik perhatian. Sementara itu Ha Joon Kyung (Won Ji An) menekan butang kawalan jauh untuk mengambil gambar terbaik bersama Team Genie.

Teks pada poster yang mengatakan, “Untuk menyerlahkan detik terakhir,” menambahkan sesudu kemesraan pada perasaan gembira dalam foto. Ia meningkatkan jangkaan penonton untuk melihat bagaimana ahli Pasukan Genie, yang bekerjasama untuk merealisasikan hasrat terakhir pesakit di wad hospis, akan menyampaikan detik-detik serta momen seperti hadiah.

“If You Wish Upon Me” akan ditayangkan pada 10 Ogos ini. Drama ini juga tersedia diplatform Viu untuk para penggemarnya.

Sumber : 1

loading...