Lee Jung Jae & Lee Byung Hun disahkan akan menerajui Netflix Squid Game Musim ke-2

Lee Jung Jae, peneraju Netflix Squid Game bakal bergandingan bersama dengan Lee Byung Hun untuk musim kedua drama tersebut.

Menurut pengarah dan juga penulis skripnya, Hwang Dong Hyuk di dalam temuduga bersama majalah Deadline pada hari ini, pihak produksi sudah pun menempa pembabitan kedua-dua pelakon ternama tersebut untuk menerajui musim kedua Netflix Squid Game.

“Sung Ki Hoon (Lee Jung Jae) pasti akan kembali. Aku juga percaya Hwang In Ho (Lee Byung Hun) juga akan kembali,” katanya.

“Aku juga berharap orang Amerika lebih terbuka sedikit. Aku nak penonton Amerika menghayati cerita dengan membaca sarikata tanpa perlu mengalih suara,” tambahnya lagi.

Netflix Squid Game menceritakan tentang permainan bertahan hidup yang misteri dengan hadiah 45.6 juta won (Sekitar $40 Juta). Ratusan pemain yang kesempitan wang menerima undangan yang aneh untuk bertanding dalam permainan kanak-kanak. Hadiah yang lumayan menanti — dengan risiko yang tinggi.

Drama ini telah mengangkat pelakonnya, Lee Jung Jae memenangi Best Actor di Screen Guild Awards dan Critic Choice Awards serta meraih pencalonan di Golden Globe Awards.

Sumber: star mt

loading...