“Selamat pengantin baru” – Park Shin Hye & Choi Tae Joon disahkan akan berkahwin di gereja nanti

May be an image of 2 people

Park Shin Hye dan Choi Tae Joon akan mengikat tali perkahwinan pada 22 Jan 2022 pada jam 10:30 pagi di sebuah gereja bertempat di Gangdong-gu, Seoul.

Kad jemputan majlis perkahwinan tersebut dipercayai telah dikongsikan oleh rakan-rakan terdekat mereka memandangkan majlis berikut sepatutnya dibuat dalam keadaan senyap dengan dihadiri oleh ahli keluarga, sanak saudara dan rakan-rakan taulan saja. Oleh sebab kedua-dua pelakon tersebut merupakan penganut agama Kristian yang agak tegar, maka lokasi gereja dipilih oleh mereka untuk mengadakan majlis perkahwinan.

Park Shin Hye dan Choi Tae Joon berkenalan sejak mempelajari kursus teater bersama-sama di Chung-Ang University. Pada Mei 2017, mereka mula digosipkan bercinta walaupun masing-masing hanya mengaku sekadar kawan biasa. Pada Mac 2018 kemudian, barulah mereka mengaku sudah jatuh cinta antara satu sama lain.

Sebaik saja Park Shin Hye mengaku sudah hamil pada November 2021 lalu, kedua-duanya memutuskan untuk berkahwin setelah empat tahun menyulam kasih. Dengan keadaan sarat mengandung, Park Shin Hye akan menyarungkan gaun pengantin di dalam majlis yang bertempat di gereja nanti.

Sumber: newsis

loading...