Sahabat dari The King: Eternal Monarch berduyun-duyun kunjungi Woo Do Hwan untuk santapan tengah hari

Woo Do Hwan yang kini berkhidmat dengan ketenteraan, dilaporkan sedang bercuti sekejap untuk bertemu dengan keluarga, sanak saudara serta rakan-rakan terdekat sejak seminggu lalu.

Baru-baru ini sahabat-sahabat daripada drama SBS The King: Eternal Monarch SBS bertandang ke lokasi tertentu, dipercayai rumah Woo Do Hwan untuk menziarahi pelakon itu Antara pelakon-pelakon yang dilihat menemuinya ialah Lee Min-ho, Kim Gyung Nam, Jung Eun Chae, Kim Yong Ji, dan Kim Go Eun.  Mereka sepakat mengemaskinikan laman instagram masing-masing pada 7 November 2020 hari ini dengan gambar yang sama tapi dengan kapsyen berbeza.

Lee Min Ho dan Woo Do Hwan masing-masing menulis, “Kita sorak”, dan “Sekali-sekali kita minum,” manakala Kim Go Eun pula menulis, “Mabukkan diri setelah sekian lama.” Woo Do Hwan dilihat meletakkan senyuman di ruangan komen instagram Kim Yong Ji, dan dibalas olehnya, “Lama sudah kita tak berjumpa.”

Walaupun drama SBS The King: Eternal Monarch nukilan penulis skrip tersohor Kim Eun Sook ini sudah pun berakhir sejak Jun 2020 lalu, ikatan pelakon-pelakonnya masih kekal utuh. Lee Min Ho juga sempat mengunjungi Woo Do Hwan sehari sebelum dia menyertai latihan ketenteraan.

https://www.instagram.com/p/CCQYqZPps43/

Sumber: OSEN

loading...