“Terasa bagaikan suatu keajaiban apabila impian tertunai satu-persatu” – Jennie Blackpink

Image may contain: 1 person

Jennie Blackpink bergambar untuk majalah W Korea edisi bulan November 2020.

Di dalam tiga lampiran utama majalah itu, Jennie menunjukkan dandanan rambut terbarunya dengan wajah yang penuh dengan impian. Edisi terbaru W Korea ini boleh didapati di pasaran Korea mulai 22 November 2020.

Dalam satu temuduga di dalam majalah itu yang didedahkan pada pihak media, Jennie berkata, “Saya rasa teruja apabila berdiri di atas pentas. Walaupun saya tak dapat berinteraksi dengan peminat secara aktif kala ini, tetapi suara  dan tenaga yang ditunjukkan mereka masih terngiang-ngiang di kepala sebaik saja saya berdiri di atas pentas, menjadi pendokong semangat saya selama ini. Ketika saya kecil, saya pernah mengimpikan seperti saya buat sekarang. Apabila impian itu tertunai satu-persatu, ia terasa bagaikan suatu keajaiban.”

Blackpink kini masih mempromosi album sulung mereka, “Blackpink The Album” yang kini mencatat jualan album terbaik pernah diraih oleh mana-mana kumpulan kpop perempuan di dalam masa yang singkat. Blackpink The Album telah memperolehi 590,000 unit di dalam seminggu di Korea menurut Hanteo, mengatasi rekod yang pernah dilakar oleh kedua-dua album keluaran IZ*One dan juga TWICE sebelum ini.

Sumber: heraldpop

loading...