Nam Joo Hyuk akan tinggalkan YG Entertainment dan mungkin sertai agensi Gong Yoo dan Gong Hyo Jin

Jika BigBang memilih untuk terus setia bersama YG Entertainment, namun ianya berbeza dengan Nam Joo Hyuk yang dilaporkan bakal tinggalkan YG Entertainment.

Pada 10 Mac, media melaporkan kontrak Nam Joo Hyuk bersama YG Entertainment akan tamat pada April depan dan aktor itu dikhabarkan sedang menimbang beberapa pilihan. Bagaimanapun, YG Entertainment mengulas perkara ini dan berkata, “Masih ada masa yang berbaki untuk kontrak Nam Joo Hyuk bersama kami dan kami sedang berbincang mengenai kebarangkalian aktor itu untuk memperbaharui kontraknya.”

Menurut laporan TV Report pada 11 Mac, Nam Joo Hyuk dikhabarkan untuk tidak memperbaharui kontrak bersama YG Entertainment. Nam Joo Hyuk juga dilaporkan dalam proses perbincangan untuk menyertai  Management SOOP, dan ini maklum balas daripada agensi terbabit, “Baru-baru ini kami telah bertemu dengan Nam Joo Hyuk berhubung dengan kontrak eksklusif bersama kami. Bagaimanapun, tiada lagi sebarang kontrak termaktub antara kami dan aktor berkenaan dan perkara ini masih lagi dibincangkan.”

Untuk pengetahuan, Management SOOP dinaungi oleh barisan pelakon hebat seperti  Gong Yoo, Gong Hyo Jin, Suzy, Choi Woo Shik, Kim Jae Wook, Seo Hyun Jin, Nam Ji Hyun, Jung Yu Mi, dan ramai lagi.

Nam Joo Hyuk baru saja selesai menjalani pengambaran drama disamping Jung Yu Mi dan sebuah filem baru bersama Han Ji Min. Aktor itu juga sedang menjalani pengambaran filem “Remember” bersama Lee Sung Min dan akan memulakan pengambaran drama terbarunya sekitar separuh tahun kedua tahun ini disamping Lee Byung Hun, Han Ji Min, Shin Min Ah, dan Bae Sung Woo.

Buat peminat Nam Joo Hyuk, teruskan menyokong pelakon kegemaran anda ini dan nantikan projek terbarunya yang akan bersiaran tidak lama lagi. Selamat maju jaya buat Nam Joo Hyuk.

Sumber : 1  |  23  | 

loading...