New Journey To The West Musim ke-4 Ke India

Secara rasminya pihak Kementerian kebudayan dan pelancongan Korea memberitahu ‘Program New Journey To The West’ musim  ke-4 akan ke India. sebelum ini ada satu sumber memberitahu mereka akan ke China seperti musim-musim yang lalu tetapi pihak TVN juga telah mengesahkan bahawa mereka akan ke India untuk musim ke-4 dan seperti berbincangan sebelum ini mereka akan berangkat ke sana pada awal bulan May. Dan tarikh sebenar masih belum ditetapkan.

‘Program director’ iaitu Shin Hyo-jung memberitahu:

At the beginning, I thought I would change the country next time because there was a change in the character, and I thought that if the country was known in advance, it would be difficult to shoot the scene and keep it secret. Thank you, but we want to play games outside and we also want to race.

Untuk musim yang lepas ‘NJTTW’ telah mendapat tontonan yang sangat menggalakan dan telah mendapat pujian kerana berjaya menghasilkan permainan yang sangat menyeronokan untuk ditonton. Seperti musim yang lepas pihak produksi masih mengekalkan ahli untuk rancangan ini iaitu Kang Ho Dong, Eun Ji Won, Lee Su Geun, Ahn Jae Hyun, Kyuhyun dan Song Mino.

Untuk musim ke 4 ‘New Journey To The West’ akan mula bersiaran pada bulan Jun 2017 di saluran TVN.

loading...