Jessi Mohon Maaf Atas Insiden Serangan Terhadap Peminatnya

Jessi telah mengeluarkan permohonan maaf berhubung insiden terbaru yang melibatkannya.

Pada 29 September lalu, dilaporkan bahawa seorang peminat bawah umur Jessi, dikenali sebagai A, meminta untuk bergambar dengannya tetapi mengalami penderaan verbal dan serangan fizikal daripada individu yang berada di sebelah Jessi di Gangnam, Seoul. Jessi cuba menghentikan serangan tersebut namun segera meninggalkan lokasi kejadian. Selepas kejadian itu, Jessi menyatakan bahawa dia tidak mengenali individu yang melakukan serangan tersebut.

Pada 23 Oktober, Jessi memuat naik kenyataan di akaun Instagram peribadinya untuk berkongsi pandangannya mengenai insiden tersebut:

Ini Jessi.

Pertama sekali, saya ingin memohon maaf dengan tulus kepada mangsa dan keluarga yang terkesan oleh insiden ini.

Walaupun saya yang mencetuskan situasi ini, sikap saya yang tidak wajar dan kegagalan untuk bertindak balas telah memberi kesan negatif kepada ramai, termasuk mangsa. Saya telah membuat mereka merasa dikhianati dan marah.

Saya menyesalinya berkali-kali. Saya berharap dapat memutar balik waktu. Jika saya bergambar dengan mangsa, melindungi mereka dengan lebih baik, segera pergi ke balai polis, atau memberikan permohonan maaf yang sewajarnya, mungkin mangsa tidak akan menderita seperti ini. Saya mengambil tanggungjawab penuh atas kejadian ini.

Saya sedar bahawa permohonan maaf ini mungkin tidak mencukupi untuk mendapatkan kemaafan. Namun, saya komited untuk memperbaiki kesilapan saya dan membantu mangsa pulih, walaupun sudah terlambat.

Sekali lagi, saya memohon maaf, walaupun ia sudah terlambat. Saya mengakui kesalahan saya.

Daripada Jessi.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by JESSI (@jessicah_o)

loading...