Yoon Hyun Min dan Jung Hye Sung disahkan berlakon dalam drama pendek baharu

Yoon Hyun Min dan Jung Hye Sung akan bekerjasama dalam drama pendek baharu berjudul “Single Man and Woman” (tajuk literal)!

Pada 17 Oktober, sebuah media melaporkan bahawa Yoon Hyun Min dan Jung Hye Sung baru sahaja menyiapkan penggambaran untuk projek ini. Menjawab laporan tersebut, agensi Jung Hye Sung, Big Picture ENT, mengesahkan penyertaannya dengan berkata, “Jung Hye Sung akan muncul dalam ‘Single Man and Woman.’”

“Single Man and Woman” mengisahkan tentang seorang lelaki dan wanita yang bertemu di pasar barang terpakai, masing-masing berusaha menjual barangan yang pernah dimiliki oleh bekas pasangan mereka. Dalam usaha mereka untuk menghadapi perpisahan dan berkongsi pengalaman, mereka menemukan cara untuk meneruskan kehidupan sebagai orang bujang.

Yoon Hyun Min akan memainkan peranan sebagai Jin Seok, seorang pekerja pejabat biasa yang tiba-tiba berhadapan dengan perceraian, manakala Jung Hye Sung akan melakonkan watak Da Hye, seorang wanita yang ditinggalkan oleh teman lelakinya yang telah lama bersama.

Nantikan lebih banyak kemas kini mengenai drama ini!

Sumber : 1 | 2

loading...