“The Judge From Hell” lanjutkan waktu siaran episod 9 dan 10

Drama SBS *”The Judge from Hell”* telah melanjutkan waktu siaran untuk episod 9 dan 10!

The Judge from Hell” merupakan drama fantasi romantik yang menampilkan Park Shin Hye sebagai Kang Bit Na, seorang iblis dari neraka yang merasuki tubuh seorang hakim. Setelah berjumpa dengan Han Da On (lakonan Kim Jae Young), seorang detektif yang penuh empati dan gigih berhadapan dengan realiti yang lebih kejam daripada neraka, Kang Bit Na memulakan perjalanannya untuk menjadi seorang hakim yang sebenar.

Drama ini terus mencatat rekod tontonan baru, mengukuhkan kedudukannya sebagai drama teratas bagi slot Jumaat-Sabtu. Kejayaan ini sangat mengagumkan memandangkan ia bersaing dalam slot waktu 10 malam yang sama dengan tiga rancangan baru yang lain. Episod 8 baru-baru ini telah mencatatkan purata tontonan sebanyak 13.6% di seluruh negara, sekali gus mencipta rekod peribadi baharu untuk rancangan tersebut

Pada 16 Oktober, pasukan produksi “The Judge from Hell” mengumumkan bahawa episod 9 dan 10, yang dijadualkan tayang pada 18 dan 19 Oktober, akan dilanjutkan kepada 80 minit setiap satu.

Spoiler

etakat ini, drama ini memberi fokus kepada hubungan rumit antara Kang Bit Na, seorang iblis yang merasuki tubuh seorang hakim, dan Han Da On, seorang detektif yang penuh dedikasi. Dalam episod 2, Bit Na tersalah anggap Da On sebagai pembunuh lalu membunuhnya, menghantarnya ke neraka. Walaupun Da On dihidupkan semula, hubungan mereka kekal tegang dan berhati-hati antara satu sama lain.

Satu plot twist besar berlaku pada akhir episod 8. Apabila Kim So Young (lakonan Kim Hye Hwa), individu yang sangat bererti bagi Da On, dibunuh, kecurigaan tertumpu kepada “Pembunuh Bersiri J,” yang merupakan orang yang sama telah membunuh keluarga Da On 25 tahun lalu. Dalam keputusasaan menuntut keadilan, Da On merayu kepada Bit Na untuk membunuh pembunuh itu bagi pihaknya. Meskipun Bit Na seorang iblis, dia begitu terharu dengan kesedihan Da On sehingga menitiskan air mata, mengejutkan para penonton. Perkembangan hubungan mereka ini akan menjadi titik penting dalam separuh kedua drama tersebut.

Pasukan produksi memberikan gambaran, “Dalam episod 9 dan 10 yang akan ditayangkan minggu ini, jalan cerita semakin tegang apabila Bit Na, yang kini mampu merasai emosi, dan Da On, yang dipenuhi kemarahan, berhadapan dengan cabaran baru. Dengan kes baharu melibatkan ‘Pembunuh Bersiri J’ yang bermula, penonton boleh menantikan 160 minit aksi penuh debaran. Persembahan para pelakon juga akan lebih mengagumkan daripada sebelum ini. Jangan ketinggalan untuk menyaksikannya!”

Episod seterusnya *”The Judge from Hell”* akan ditayangkan pada 18 Oktober. Jangan lupa untuk strim drama ini yang turut ditayangkan di Disney+ Hotstar.

Sumber : 1

loading...