Park Shin Hye kongsi persediaan watak dalam drama baru “The Judge From Hell”

Park Shin Hye berkongsi tentang bagaimana dia bersedia untuk wataknya dalam drama fantasi romantik baharu, “The Judge from Hell.”

Drama ini mengisahkan Kang Bit Na (Park Shin Hye), seorang syaitan dari neraka yang merasuki tubuh seorang hakim. Setelah bertemu detektif penyayang Han Da On (Kim Jae Young), yang berdepan realiti lebih kejam daripada neraka, Kang Bit Na memulakan perjalanan untuk menjadi hakim sejati.

Pasukan produksi mendedahkan bahawa Park Shin Hye melakukan perubahan besar dalam lakonan dan penampilannya untuk menghidupkan watak Kang Bit Na. Dia juga melakonkan babak aksi yang mencabar. Gambar-gambar terbaru menunjukkan dedikasi dan kerja keras Park Shin Hye dalam menjayakan watak antihero Kang Bit Na. Mengetahui komitmennya pasti membuatkan drama ini lebih menarik untuk ditonton.

Ketika ditanya tentang wataknya, Park Shin Hye berkata, “Saya cuba mengelak daripada menangis. Watak Kang Bit Na lebih fokus kepada membalas dendam dengan pendekatan ‘membalas perbuatan yang sama’. Saya mahu kesannya jelas.

Untuk penampilan, dia menggunakan solekan dan gaya berbeza, serta menyesuaikan cara bercakap dan sikap untuk menyerlahkan personaliti Bit Na. Dia juga menggambarkan perbezaan antara bentuk manusia dan syaitan Bit Na, dengan menonjolkan sikap dan gaya yang berbeza. Dia menjelaskan, “Sebagai manusia, Bit Na adalah seorang yang pemalu dengan cita-cita tersembunyi untuk berjaya, jadi penampilannya sederhana dan biasa. Untuk versi syaitan Bit Na, saya memberi tumpuan kepada menunjukkan sikap yang berbeza melalui pandangan mata, cara bercakap, dan gaya.”

Walaupun Park Shin Hye bersikap rendah diri tentang usahanya, poster, teaser, dan gambar yang dikeluarkan menunjukkan transformasi besar dalam penampilannya.

“The Judge From Hell” akan ditayangkan pada 21 September dan akan disiarkan di Disney+ Hotstar.

Sumber : 1

loading...