KyoChon 1991 Lancarkan Hidangan Eksklusif “Black Series” Sebagai Sebahagian Daripada Program Rujukan Kesetiaan Pelanggan (KyoChingu)

KUALA LUMPUR – KyoChon 1991 memperkenal hidangan baru buat ahli Program  Kesetiaan Pelanggan KyoChingu – “Black Series.” Hidangan terhad ini, dihadiri dengan lima  bahan Utama iaitu rempah, kicap, bijan hitam, dan cili di mana menawarkan rasa yang kaya dan  lazat dengan sedikit kepedasan. “Black Series” hanya tersedia untuk ahli KyoChingu dan tidak  boleh dibeli oleh orang awam, menjadikannya keistimewaan eksklusif untuk ahli KyoChingu.  Nikmati rasa unik ini dan rasakan keistimewaan “Black Series.” 

Ahli KyoChingu boleh menikmati ‘Black Series’ dengan merujuk Program Kesetiaan Pelanggan  KyoChingu kepada rakan-rakan mereka. Kedua-dua ahli akan menerima baucar, “Percuma 4pcs  Black Series Wingette & Drumette.” Ahli KyoChingu boleh menebus baucar ini dengan pembelian  minimum satu menu ayam dalam satu resit di cawangan KyoChon 1991 berikut: IOI City Mall, The  Gardens Mall, MyTown, One Utama, Pavilion Kuala Lumpur, Sunway Pyramid, Johor Bahru City  Square, dan Mid Valley South Key. Promosi ini akan berlangsung sehingga 15 Oktober 2024, sah  untuk makan di kedai atau dibawa pulang sahaja. 

Selain daripada keistimewaan ini, ahli Program Kesetiaan Pelanggan KyoChingu boleh mendapat  banyak manfaat seperti mengumpul 10 kali mata ganjaran untuk setiap RM1 yang dibelanjakan.  Tambahan pula, Ahli KyoChingu boleh menuntut lebih daripada 30 ganjaran yang menarik, ganjaran hari jadi, menikmati tawaran hebat bulanan, dan akses ke acara eksklusif serta konsert. 

Jangan lepaskan peluang ini dan sertai Program Kesetiaan Pelanggan KyoChingu hari ini, rujuk  rakan anda, dan nikmati hidangan terbaru KyoChon 1991. Untuk maklumat lanjut, sila lawati  kami di https://kyochon.com.my/. Terma dan syarat dikenakan. 

loading...