Kim So Yeon, Kim Sun Young, Kim Sung Ryung, dan Lee Se Hee berusaha keras dalam memasarkan produk mereka dalam “A Virtuous Business”

Drama akan datang, “A Virtuous Business”, telah berkongsi gambar-gambar baharu yang menampilkan Kim So Yeon, Kim Sung Ryung, Kim Sun Young, dan Lee Se Hee!

Sebuah remake daripada siri televisyen British “Brief Encounters”, “A Virtuous Business” akan menceritakan kisah tentang kemerdekaan, perkembangan, dan persahabatan empat wanita yang terlibat dalam penjualan produk dewasa dari rumah ke rumah di sebuah kampung pedalaman pada tahun 1992, ketika perbincangan mengenai seks masih dianggap sensitif.

Salah satu daya penarik utama drama ini ialah persembahan hebat daripada Kim So Yeon, Kim Sung Ryung, Kim Sun Young, dan Lee Se Hee, yang bersama-sama memiliki hampir 100 tahun pengalaman dalam dunia lakonan serta menerima pelbagai anugerah. Keempat-empat pelakon ini menghayati watak masing-masing dengan sepenuh hati, bahkan sanggup melakukan demonstrasi jualan yang berani.

Salah satu contoh ketara adalah pertunjukan pakaian dalam yang ditonjolkan dalam gambar di bawah. Tiada strategi pemasaran yang lebih berkesan daripada demonstrasi secara langsung. Selain itu, pada waktu itu, pakaian dalam hanya dilihat sebagai aksesori yang berfungsi untuk menutupi bahagian tubuh tertentu.

Oleh kerana itu, pelanggan penjual yang biasa dengan gaya tradisional mendapati pakaian dalam yang diperbuat daripada fabrik nipis dan renda itu kelihatan aneh dan luar biasa. Justeru, penjual-penjual tersebut mencuba sendiri pakaian dalam tersebut, mempelajari cara penggunaannya, dan bahkan mengadakan pertunjukan pakaian dalam untuk pelanggan mereka.

Setiap penjual wanita dalam drama ini mempunyai kisah peribadi di sebalik keputusan mereka untuk menceburi kerjaya yang tidak konvensional dalam menjual produk dewasa. Han Jung Sook (Kim So Yeon), sebagai ketua kumpulan, menceburi perniagaan ini untuk menyokong suaminya yang tidak boleh diharapkan, sering terlibat dalam pergaduhan, dan berjuang untuk mendapatkan nafkah yang mencukupi.

Ok Geum Hee (Kim Sung Ryung) menemukan bakatnya dalam menterjemahkan manual produk dewasa ke dalam bahasa Inggeris, yang membuka peluang baru untuknya ketika dia berusaha melepaskan diri daripada kehidupannya yang membosankan.

Seo Young Bok (Kim Sun Young) bercita-cita untuk keluar daripada belenggu kemiskinan. Walaupun dihormati oleh orang lain, suaminya gagal menyediakan kehidupan yang selesa untuk keluarga mereka, menyebabkan mereka terpaksa tinggal di sebuah apartmen satu bilik bersama empat anak. Lee Joo Ri (Lee Se Hee), seorang ibu tunggal, berusaha mengatasi prejudis masyarakat dengan sokongan kakak-kakaknya yang kuat.

“A Virtuous Business” akan mula ditayangkan pada 12 Oktober ini menerusi rangkaian JTBC.

Sumber : 1

loading...