Kesihatan semakin baik, Renjun akan ambil bahagian dalam single terbaru NCT DREAM ‘Rains in Heaven’

SM Entertainment telah mengemas kini peminat tentang kesihatan Renjun NCT dan penglibatannya dalam jadual NCT DREAM yang akan datang.

Pada bulan April, Renjun menghentikan sementara semua aktiviti dan berehat selepas mengalami “gejala kesihatan dan kebimbangan yang semakin merosot”.

Pada 9 Ogos, SM Entertainment memaklumkan bahawa kesihatan Renjun telah “meningkat dengan ketara,” dan dia akan kembali untuk mengambil bahagian dalam single A.S. NCT DREAM yang akan datang “Rains in Heaven,” yang akan dikeluarkan akhir bulan ini.

Agensi itu juga menyatakan bahawa peminat akan dapat melihat Renjun dalam “kandungan yang berkaitan dengan single,” yang akan dikeluarkan pada 23 Ogos.

Bagaimanapun, seperti yang dinasihatkan oleh doktornya “terlalu awal untuk Renjun terlibat dalam jadual lawatan yang panjang.” Disebabkan itu, Renjun tidak akan menyertai siri jelajah dunia NCT DREAM “THE DREAM SHOW 3: DREAM () SCAPE” di Amerika.

Kenyataan penuh SM Entertainment adalah seperti berikut:

Hello.
Kami membuat pengumuman mengenai kesihatan Renjun dan jadual masa depannya.

Renjun, yang menghentikan aktivitinya buat sementara atas sebab kesihatan, telah mendapatkan rehat yang secukupnya dan memberi tumpuan kepada proses pemulihannya. Jadi, buat masa ini keadaan kesihatannya bertambah baik.

Oleh itu, Renjun akan mengambil bahagian dalam pengeluaran single Amerika Syarikat NCT DREAM “Rains in Heaven,” yang dijadualkan akan dikeluarkan pada 23 Ogos, dan anda akan dapat melihat Renjun dalam kandungan yang berkaitan dengan single tersebut.

Bagaimanapun, menurut pendapat doktor masih terlalu awal untuk Renjun mengendalikan jadual lawatan yang panjang, dan telah diputuskan Renjun tidak akan menyertai konsert “THE DREAM SHOW 3: DREAM( )SCAPE” di Amerika Syarikat.

Penyertaan Renjun dalam jadual [NCT DREAM] selepas siri jelajah Amerika Syarikat akan diputuskan berdasarkan kemajuan pemulihannya, dan kami akan membuat pengumuman lain mengenai perkara ini pada masa akan datang.

Kami sangat berterima kasih kepada peminat yang sentiasa menyokong Renjun, dan kami akan melakukan yang terbaik agar Renjun dapat bertemu peminatnya semula dalam keadaan sihat.

Terima kasih.

Semoga Renjun kembali sihat dan kembali aktif seperti dahulu.

Sumber : 1

loading...