Jung Hae In dan Jung So Min temui semula ikatan mereka dalam “Love Next Door”

Drama tvN akan datang “Love Next Door” telah mengeluarkan gambar pegun baharu yang menampilkan Jung Hae In dan Jung So Min!

“Love Next Door” ialah sebuah komedi romantik yang menandakan pertemuan semula pengarah Yoo Je Won dan penulis Shin Ha Eun, yang sebelum ini bekerja bersama dalam drama hit “Hometown Cha-Cha-Cha.”

Jung So Min akan memainkan watak Bae Seok Ryu, seorang wanita yang cuba memulakan semula kehidupannya yang bermasalah selepas segala-galanya menjadi serba salah. Jung Hae In akan memegang watak sebagai anak kepada rakan ibunya, Choi Seung Hyo, yang dianggapnya sebagai babak gelap dalam hidupnya.

Choi Seung Hyo ialah seorang anak yang ideal, terkenal dengan rupa, personaliti dan kemahirannya. Sebagai seorang arkitek muda dan ketua syarikat yang berjaya, kehidupan amannya terganggu apabila Bae Seok Ryu membuat kepulangan yang dramatik, menyebabkan hidupnya menjadi huru-hara. Sementara itu, Bae Seok Ryu, yang pernah menjadi anak perempuan yang sempurna, berdepan dengan kehidupan yang tidak menentu. Dari seorang pengurus produk global yang berjaya, dia tiba-tiba memutuskan untuk memulakan semula hidupnya selepas berdepan dengan saat merundum yang ketara.

Jangkaan terus meningkat dengan setiap pendedahan foto pegun baharu apabila gambar daripada garis masa Choi Seung Hyo dan Bae Seok Ryu dikeluarkan. Foto-foto itu menyerlahkan masa muda mereka dengan Choi Seung Hyo dan Baek Seok Ryu yang digambarkan dalam pakaian seragam sekolah menengah yang memberikan suasana nostalgia.. Dalam satu foto, Choi Seung Hyo dilihat memarahi Bae Seok Ryu yang sedang mengelamun di kedai alat tulis. Foto tunggal ini memberikan gambaran tentang hubungan mereka dan membuatkan penonton tersenyum.

Bertahun-tahun kemudian, selepas mengejar impian dan menghadapi cabaran hidup, mereka berdua bertemu semula di kawasan kejiranan zaman kanak-kanak mereka di Hyeryeong. Mereka ditunjukkan duduk bersebelahan dalam taman permainan, ditemani oleh kenangan nostalgia. Interaksi mereka—saat yang menyeronokkan dengan Choi Seung Hyo mencengkam belakang Bae Seok Ryu dan Bae Seok Ryu membalas dengan sedikit kegusaran—menambahkan sentuhan realisme pada persahabatan mereka yang masih kekal utuh serta mempamerkan permusuhan yang lucu.

Keserasian di skrin antara Jung Hae In dan Jung So Min menggembirakan peminat drama ini. Apabila mereka secara tidak diduga bertemu semula di persimpangan jalan hidup mereka, hubungan mereka mengalami perubahan yang akan membuatkan hati penonton berdebar-debar.

Selain potret adegan, pihak produksi turut mengeluarkan temu bual bersama Hae In dan So Min yang mendedahkan personaliti masing-masing di lokasi penggambaran. Menariknya, kedua-dua pelakon ini sama-sama mendedahkan personaliti positif masing-masing.

Jung Hae In berkongsi, “Jung So Min ialah seorang yang bijak dan bertenaga. Bekerja dengannya, saya menyedari betapa prihatin dan mesranya dia.” Sementara itu, So Min berkata, “Jung Hae In membawa begitu banyak kecerahan, keceriaan dan gelak tawa di set. Terima kasih kepadanya, penggambaran sentiasa menyeronokkan.”

“Love Next Door” akan ditayangkan pada 17 Ogos ini menerusi rangkaian tvN dan laman penstriman Netflix.

Sumber : 1 | 2

loading...