Baekhyun, Xiumin dan Chen sertai label bebas untuk aktiviti solo, SM Entertainment sahkan akan promosi EXO dengan lapan ahli

Baekhyun EXO, mengumumkan penubuhan sebuah agensi bebas, INB100 yang akan menguruskan aktiviti solonya, manakala aktivitinya bersama kumpulan EXO masih bersama SM Management. Baekhyun bukan sahaja bertindak sebagai pengasas, malah turut berkhidmat sebagai CEO dan pengarah dalaman agensi itu.

Selepas pelancaran agensi baharu Baekhyun, dilaporkan bahawa INB100 akan bekerjasama dengan SM Entertainment pada masa hadapan. INB100 juga akan menguruskan aktiviti individu Baekhyun, Xiumin, dan Chen serta aktiviti unit mereka sebagai EXO-CBX, manakala SM Entertainment akan menguruskan aktiviti kumpulan mereka sebagai EXO.

Seorang wakil dari agensi INB100 menyatakan,

Ahli CBX, yang memasuki tahun ke-13 aktiviti mereka tahun ini, telah berulang kali merenung dan bertanya pelbagai soalan mengenai masa depan. Berdasarkan pertimbangan dan aspirasi yang lama, penubuhan label adalah langkah penting dalam menghadapi perubahan persekitaran K-pop global dan rancangan untuk hidup sebagai artis selepas usia 20-an.

Kami akan bertindak sebagai titik tolak kepada ahli dalam membuat persediaan untuk menerima cabaran dan eksperimen kreatif untuk cuba berkomunikasi dengan peminat dari pelbagai arah, selain untuk minat mereka dalam bentuk produksi video muzik dan produksi muzik yang mereka impikan selama ini. masa yang lama
INB100 bertujuan untuk menguruskan aktiviti individu Baekhyun, Xiumin, dan Chen, serta aktiviti unit mereka sebagai EXO-CBX

Seiring dengan pengumuman ini, INB100 telah melancarkan akaun media sosial rasmi mereka, Instagram @inb100_official. Akaun ini bukan sahaja berfungsi sebagai forum interaksi antara artis dan peminat, malah sebagai medium untuk mengeluarkan gambar terbaru tiga ahli EXO-CBX yang kini menjadi sebahagian daripada INB100.

Walaubagaimanapun, aktiviti berkumpulan EXO akan tetap diuruskan oleh SM Entertainment. Dalam satu kenyataan yang dikongsi oleh SM Entertainment kepada media, mereka mengesahkan EXO akan meneruskan promosi kumpulan sebagai lapan ahli.

Agensi itu turut mengeluarkan kenyataan berikut:

Hi, ini SM Entertainment.

Kami ingin memaklumkan kepada anda mengenai hala tuju aktiviti masa depan EXO.

Melangkah ke hadapan, kesemua lapan ahli EXO akan meneruskan aktiviti bersama sebagai EXO. Selain mempamerkan muzik dan persembahan baharu, mereka merancang untuk menyapa peminat tanpa perubahan melalui pertemuan peminat EXO yang dijadualkan pada April serta melalui pelbagai aktiviti.

Selain itu, kontrak eksklusif dengan ahli yang memperbaharui kontrak mereka masih sah. Manakala, D.O. (Do Kyung Soo), yang kontrak eksklusifnya telah tamat, bersetuju untuk mengambil bahagian dalam aktiviti EXO, dan kami terus berbincang mengenai aktiviti masa depan. Bagi Chen (Kim Jong Dae), Baekhyun (Byun Baek Hyun), Xiumin (Kim Min Seok), kami bersetuju untuk membolehkan artis meneruskan secara berasingan untuk aktiviti individu di bawah kontrak eksklusif yang dinyatakan di atas.

Sama seperti sebelum ini, EXO merancang untuk berkomunikasi dengan peminat melalui muzik dan persembahan yang baik, jadi sila tunjukkan minat dan sokongan yang tinggi untuk aktiviti setiap ahli.

Selain EXO-CBX menyertai label bebas Baekhyun, D.O. juga meninggalkan SM Entertainment selepas tamat kontraknya dan menyertai Syarikat Soosoo, sebuah agensi baharu yang ditubuhkan oleh pengurus lamanya.

Ini menandakan era baru untuk ahli EXO yang mengambil langkah bebas/berdikari untuk menguruskan kerjaya individu mereka sambil kekal aktif bersama sebagai satu kumpulan. Kami ucapkan selamat maju jaya buat kesemua ahli EXO!

Sumber : 1 | 2 | 3

loading...