ONE Dan Astro umumkan Malaysia Live Fan Meet dengan Superstar Korea Selatan, Lee Seung Gi pada 4 November ini

ONEderful Day bersama Lee Seung Gi bermula dengan sesi pertemuan eksklusif bersama peminat secara tertutup eksklusif dengan penyanyi, pelakon dan hos rancangan variati, diikuti dengan pertemuan peminat secara terbuka di MyTOWN Shopping Centre.

KUALA LUMPUR, 1 NOVEMBER 2023 – ONE, rangkaian terkemuka Asia untuk hiburan Korea terbaik (dimiliki oleh KC Global Media) dan syarikat kandungan dan hiburan terkemuka Malaysia, Astro, telah mengumumkan acara pertemuan peminat secara langsung dengan bintang Korea Selatan, Lee Seung Gi. Pada 4 November 2023, beliau akan bertemu dengan pemenang peraduan dalam talian yang dianjurkan Astro dalam sebuah acara tertutup, diikuti dengan acara pertemuan peminat secara langsung pada hari yang sama, yang akan berlangsung di Pusat Membeli-belah MyTOWN, Kuala Lumpur, Malaysia. Peminat dan orang ramai boleh bersua muka serta berkomunikasi secara dekat dan peribadi dengan Lee Seung Gi melalui pelbagai permainan dan aktiviti interaktif.

Lee Seung Gi dikenali sebagai penghibur “Triple Threat” kerana kejayaannya dalam nyanyian, lakonan dan pengacaraan. Memulakan kerjayanya sebagai penyanyi pada tahun 2004, Lee Seung Gi dikenali dalam masa yang singkat menerusi lagu-lagu baladanya, seperti “Because You’re My Girl” dan “Will You Marry Me?”. Beliau telah mengeluarkan tujuh album studio dan telah memenangi pelbagai anugerah termasuk Anugerah Cakera Emas untuk Album Terbaik. Pada tahun 2009, Lee Seung Gi membuat debut lakonannya dalam siri drama Brilliant Legacy. Beliau telah membintangi beberapa drama popular, termasuk My Girlfriend Is a Gumiho (2010), The King 2 Hearts (2012), Vagabond (2019) dan The Law Cafe (2022).  Disamping itu, beliau telah memenangi pelbagai anugerah lakonan termasuk Anugerah PD Korea 2023 dalam kategori Anugerah Pelakon Terbaik untuk The Law Cafe. Lee Seung Gi juga merupakan hos rancangan pelbagai popular, dan telah menghoskan beberapa  rancangan pelbagai popular, termasuk 2 Days 1 Night, Strong Heart dan Master in the House. Beliau terkenal dengan kepintarannya, daya tarikan dan keupayaan untuk berkomunikasi dengan penonton.

Peminat K-drama boleh menonton Lee Seung Gi dalam <The King 2Hearts> dengan tayangan pertama di ONE saluran di Astro (CH 393) dan Unifi TV (Ch 461) mulai 2 November 2023, setiap Khamis dan Jumaat jam 7.50 malam. Drama komedi romantis Korea yang popular itu berkongsi cinta antara Lee Jae-ha (Lee Seung Gi), seorang putera Korea Selatan dan Kim Hang-ah (Ha Ji-won), seorang ejen khas Korea Utara. Kedua-duanya pada mulanya bertembung antara satu sama lain, tetapi mereka akhirnya jatuh cinta. Bagaimanapun, hubungan mereka tidak dipersetujui kerana ketegangan politik antara Korea Utara dan Selatan. Mereka perlu mengharungi pelbagai rintangan, termasuk keluarga mereka sendiri dan rancangan jahat seorang jeneral Korea Utara yang cuba menggulingkan kerajaan Korea Selatan.

 

Lee Seung Gi juga membintangi rancangan realiti Korea Selatan, <Golf Battle: Birdie Buddies>, yang ditayangkan semula pada 11 November 2023, Sabtu jam 6.30 petang. Setiap episod menampilkan tiga hos selebriti yang dibahagikan kepada beberapa pasukan untuk bersaing antara satu sama lain dalam perlawanan golf. Pasukan yang menang akan diberi hadiah, manakala pasukan yang kalah dihukum dengan hukuman yang ringan dan lucu. Peminat Lee Seung Gi dan peminat golf boleh menantikan telatah ketiga-tiga hos, dan aksi jenaka mereka yang hebat.

loading...