Belum sempat debut, Jungmin tinggalkan NCT New Team ekoran berdepan masalah kesihatan

SM Entertainment mengumumkan bahawa Jungmin tidak akan debut dalam sub unit terakhir NCT, iaitu NCT ​​NEW TEAM atas sebab kesihatan dan akan kembali menjadi pelatih (trainee). Unit terbaharu NCT ini dibentuk menerusi rancangan realiti “NCT Universe : LASTART.”

Helo, ini SM Entertainment.

Kami ingin mengucapkan terima kasih kepada peminat yang menanti penampilan sulung NCT NEW TEAM (nama sementara), dan kami ingin berkongsi pengumuman berkenaan Jungmin yang dipilih sebagai ahli pra-debut.

Namun, atas sebab kesihatan, Jungmin baru-baru ini menghentikan latihan dan aktiviti lain untuk memberi tumpuan kepada rawatan secukupnya. Memandangkan aktiviti rasmi akan bermula tidak lama lagi, kami terus membincangkan kemungkinan Jungmin menyertai aktiviti seninya bersama keluarga. dan kakitangan perubatan,

Selepas pertimbangan yang mendalam, kami akhirnya memutuskan untuk membatalkan debut Jungmin dengan NCT NEW TEAM kerana isu berkaitan kesihatan adalah keutamaan kami . Oleh itu, Jungmin akan kembali menjadi pelatih dan akan fokus untuk proses memulihkan kesihatannya.

Kami berasa kesal kerana menimbulkan kebimbangan dengan berita mengejut kepada peminat yang begitu teruja dengan penampilan sulung Jungmin, dan kami akan menyokong Jungmin supaya dia dapat memberi tumpuan kepada rawatan dan pemulihan serta menjalankan aktiviti baharu dalam keadaan sihat,

Hasilnya, NCT NEW TEAM akan menjalankan aktiviti bersama enam ahli mulai sekarang dan kini sedang bersiap sedia untuk melaksanakan jelajah pra-debut bermula 8 Oktober ini. Kami berharap agar anda semua dapat memahami berhubung keputusan ini dan mendoakan kesembuhan Jungmin.

Sementara itu, NCT NEW TEAM juga dikenali sebagai NCT Tokyo, akan bergerak ke hadapan dengan enam ahli: Sion, Riku, Yushi, Daeyoung, Ryo, dan Sakuya.

Sumber : 1

loading...