Tamat latihan asas tentera, Jin BTS ucap tahniah kepada Kang Seung Yoon Winner

Jin BTS telah berkongsi beberapa foto comel yang diambilnya bersama Kang Seung Yoon WINNER ketika keduanya dalam perkhidmatan tentera!

Bulan lalu, Kang Seung Yoon menjadi ahli terakhir WINNER untuk menyertai tentera, kira-kira enam bulan selepas Jin mendaftar masuk pada Disember tahun lalu.

Pada 26 Julai, Jin—yang kini berkhidmat sebagai penolong tenaga pengajar di pusat latihan untuk rekrut baharu— telah pergi ke platform Weverse untuk mengucapkan tahniah secara peribadi kepada Kang Seung Yoon kerana telah menamatkan latihan asas ketenteraannya.

Jin menulis, “Seung Yoon, tahniah kerana telah menamatkan [latihan asas anda]. Saya seronok menghabiskan enam minggu terakhir dengan awak. (Dia vokalis hebat kumpulan WINNER.)”

Jin terus menyatakan kesedihannya kerana terpaksa mengucapkan selamat tinggal kepada Kang Seung Yoon sekarang setelah latihan asasnya telah tamat.

Anda bekerja keras semasa sebagai rekrut baru, dan jaga diri dengan baik di pangkalan tentera baharu anda, sob sob. Saya berharap ARMY [peminat BTS] dan INNER CIRCLE [peminat WINNER] akan gembira melihat [foto-foto ini], jadi saya meminta [Seung Yoon] untuk mengambil gambar kenang-kenangan bersama saya.”

Kedua-dua komander kompeni (unit) kami dan sarjan pertama kami adalah orang yang sangat baik, jadi ia adalah enam minggu yang hebat. (Kami tidak menerima sebarang layanan istimewa.)

-Jin BTS

Tahniah kepada Kang Seung Yoon! Lihat semua foto Jin bersama Kang Seung Yoon di bawah:

 

loading...