Han Seung Woo yang menawan siap sedia tawan hati peminat Malaysia dikonsert solo istimewanya “ONE” 23 Julai ini

Han Seung Woo, artis berbakat dan bekas ahli kumpulan K-pop terkenal VICTON, bersedia untuk menawan peminat di Malaysia dengan konsert live khas solo pertamanya yang sangat dinanti-nantikan, “ONE.” Acara menarik ini akan mempamerkan bakat luar biasa Han Seung Woo dan menandakan kejayaan penting dalam kerjayanya. Bertepatan dengan konsert itu, Han Seung Woo juga telah mengeluarkan album mini ke-3-nya yang dinanti ramai, “FRAME,” menambahkan lagi keterujaan peminat terhadap artis yang luar biasa ini.

Konsert “ONE” akan berlangsung pada 23 Julai 2023, Ahad, bertempat di Universiti SEGi. Bermula jam 5 petang waktu tempatan, pengalaman muzik yang mengasyikkan ini menjanjikan momen-momen yang tidak dapat dilupakan. Pastinya ia akan dipenuhi dengan persembahan hebat, bertenaga dan penuh unik daripada Han Seung Woo.

Dianjurkan oleh CEOMAN Event dan Y Global Music, dengan sokongan Midas Wonders, Neutrovis, Watsons, dan Le Meridien Petaling Jaya, konsert live khas ini bertujuan untuk menyajikan peminat dengan persembahan luar biasa Han Seung Woo. Kerjasama dengan pelbagai organisasi yang dihormati ini adalah salah satu langkah bagi memastikan hasil yang berkualiti tinggi dan pengalaman konsert yang tidak dapat dilupakan.

Tiket untuk konsert “ONE” telah mula dijual bermula 14 Jun lalu menerusi ticket2u.com.my. Peminat digalakkan untuk mendapatkan tiket mereka lebih awal untuk menyaksikan acara yang luar biasa ini dan agar anda boleh menyelami ke dalam dunia muzik Han Seung Woo.

 

View this post on Instagram

 


Sertai kami dalam meraikan perjalanan solo Han Seung Woo, muziknya yang luar biasa, dan kehadiran pentasnya yang tidak dapat dinafikan. Konsert live istimewa ini menjanjikan pengalaman yang tidak dapat dilupakan untuk peminat Han Seung Woo dan juga pencinta muzik.

Untuk maklumat lanjut dan pembelian tiket, sila layari ticket2u.com.my.

@kmania.my Peminat Han Seung Woo, ini dia sepatah dua kata untuk korang. Dapatkan tiket dari pihak berwajib selagi masih ada. . [EVENT] 2023 HAN SEUNG WOO ASIA TOUR SPECIAL LIVE [ONE] IN MALAYSIA 📆: 23rd July 2023 (Sun) 🕔: 5PM 📍: Multi Purpose Hall, SEGi University. 🎟️: ticket2u.com.my #한승우 #HanSeungWoo #ONEinMalaysia #HANSEUNGWOOinKL #HANSEUNGWOOinMY ♬ original sound – KmaniaMY

Sebelum itu, jom saksikan persembahan Hang Seung Woo menerusi lagu “Dive Into” yang dimuatkan dalam mini album ketiganya dan yang pasti akan dipersembahkan pada malam konsertnya di Malaysia kelak.

loading...