Park Eun Bin akan kembali beraksi dengan drama rom-com baharu

Park Eun Bin nampaknya akan kembali ke skrin kecil!

Pada 9 Februari, syarikat produksi Kakao Entertainment berkongsi bahawa pelakon itu disahkan akan membintangi drama terbaru “Diva of the Deserted Island” (tajuk literal).

“Diva of the Deserted Island” ialah komedi romantik mengenai kisah seorang gadis yang hanyut ke pulau terpencil selepas kemalangan dan ditemui 15 tahun kemudian. Kisah itu akan mengikutinya semasa dia menyesuaikan diri dengan dunia yang diasingkan. Pengarah Oh Choong Hwan dan penulis Park Hye Ryun, yang sebelum ini bekerja bersama dalam “While You Were Sleeping” dan “Start-Up,” akan bersama-sama sekali lagi untuk drama baharu ini.

Park Eun Bin akan memegang watak Seo Mok Ha, seorang gadis yang diselamatkan dari pulau tidak berpenghuni selepas 15 tahun. Dalam dunia yang sama sekali baru dan asing, Mok Ha mengambil langkah berani menuju impiannya untuk menjadi penyanyi dan tetap positif walaupun dalam situasi yang sukar.

Sebelum ini, dilaporkan Chae Jong Hyeop turut dalam perbincangan untuk menerajui drama itu sebagai Bo Geol yang mempunyai hubungan yang mendalam dengan Mok Ha dan seorang penyayang.

Lakonannya sebagai peguam yang mengalami gangguan spektrum autisme dalam drama “Extraordinary Attorney Woo” yang disiarkan tahun lepas berjaya memukau penonton. Pelakon itu dijangka menarik perhatian penonton sekali lagi menerusi watak Mok Ha. Park Eun Bin berkata, “Saya akan membuat persiapan yang baik dan kembali bersama-sama dengan Mok Ha.”

“Diva of the Deserted Island” dijadualkan untuk memulakan produksi pada separuh pertama tahun 2023.

Sumber : 1

loading...