Kim Myung Soo dan Sungyeol INFINITE akan bintangi drama baru bersama

Foto kredit : mnet countdown

Nampaknya Kim Myung Soo (L) dan Sungyeol INFINITE akan bergandingan untuk drama baharu bersama!

Pada 6 Februari, SPOTV News melaporkan bahawa Kim Myung Soo dan Sungyeol akan bersatu semula menerusi drama baharu MBC “Accounting Firm” (tajuk literal).

Sebagai tindak balas kepada laporan itu, Kim Myung Soo dan agensi Sungyeol, Management 2sang berkongsi, “Kim Myung Soo dan Lee Sung Yeol akan membintangi ‘Accounting Firm’ bersama-sama.”

Seperti tajuknya, “Accounting Firm” menceritakan pelbagai kisah yang berlaku dalam firma perakaunan. Kim Myung Soo akan memainkan watak Jang Ho Woo, akauntan lepasan sekolah menengah yang pertama dan satu-satunya yang menyertai Firma Perakaunan Taeil. Drama itu mengetengahkan kisah Jang Ho Woo dalam memenuhi keadilan yang diimpikannya. Sungyeol akan memainkan watak Shim Hyung Woo, yang menjadi pengarah firma perakaunan Deals selepas mengatasi persekitaran keluarga yang sukar.

Sebelum ini, Choi Jin Hyuk dilaporkan sedang berbincang untuk memegang jawatan sebagai pengurus kanan di firma itu yang telah berkhidmat sebagai akauntan selama 12 tahun. Yeonwoo dan Choi Min Soo juga dilaporkan telah ditawarkan peranan dalam drama itu.

Selepas debut bersama sebagai ahli INFINITE pada tahun 2010, Kim Myung Soo dan Sungyeol akhirnya menandatangani kontrak dengan Pengurusan 2sang selepas meninggalkan Woollim Entertainment.

“Accounting Firm” dijadualkan disiarkan pada separuh pertama tahun depan.

Sumber : 1 | 2

loading...