‘NCT Dream The Movie : In A DREAM’ akan ditayangkan di seluruh dunia pada bulan November depan

NCT DREAM bakal muncul di layar perak diberbagai negara di seluruh dunia!

Pada 21 Oktober 2022, SM Entertainment secara rasmi mengumumkan bahawa NCT DREAM akan mengeluarkan filem pertama mereka bulan depan.

Bertajuk “NCT DREAM THE MOVIE : In A Dream,” filem dokumentari itu akan memaparkan rakaman daripada konsert mereka baru-baru ini di Stadium Olimpik Seoul, di mana mereka menjadi kumpulan idola pertama sejak BTS—dan hanya yang ketujuh dalam sejarah—yang mengadakan konsert di tempat terbesar di Korea Selatan.

Filem ini akan menyertakan temu bual eksklusif dengan kesemua tujuh ahli NCT DREAM (Mark, Renjun, Jeno, Haechan, Jaemin, Chenle dan Jisung) di mana mereka mendedahkan tentang makna konsert itu kepada mereka, serta rakaman kumpulan yang tidak pernah dilihat sebelum ini di belakang tabir ketika mereka bersedia untuk persembahan itu.

Konsert NCT DREAM di Stadium Olimpik Seoul “THE DREAM SHOW 2: In A Dream,” yang akan menjadi konsert solo kedua dalam kerjaya kumpulan itu, mengejutkan ramai apabila berjaya menarik 135,000 penonton secara langsung dan dalam talian pada bulan lepas.

“NCT DREAM THE MOVIE : In A Dream,” yang akan ditayangkan di pawagam seluruh dunia, dijadualkan untuk tayangan pada November 2022.

Sumber : 1

loading...