Bomin Golden Child akan berehat seketika setelah mengalami kecederaan diwajahnya

Bomin Golden Child mengalami kecederaan dimukanya. Agensi itu juga mengumumkan bahawa Bomin akan berehat sementara daripada menyertai sebarang aktiviti.

Pada 29 September 2022, Woollim Entertainment berkongsi kenyataan yang mengatakan muka Bomin dipukul dengan kayu golf yang digunakan oleh orang lain semasa berlatih golf. Insiden tersebut berlaku ketika Bomin sedang melakukan aktiviti peribadinya pada petang 28 September 2022.

Agensi itu berkata, Bomin menerima rawatan kecemasan dan pemeriksaan terperinci sejurus selepas kejadian itu. Mengikut saranan daripada kakitangan perubatan, agensi itu kini menyelaraskan pembedahan untuk kecederaan tersebut yang dilaporkan tulang mukanya patah. Rentetan itu, Bomin tidak dapat menyertai aktiviti yang dijadualkan.

Berikut adalah kenyataan penuh dari Woollim Entertainment:

“Hello. Ini Woollim Entertainment.

Pertama sekali, kami mempunyai berita mengejut dan tidak menyenangkan untuk peminat yang sentiasa menunjukkan minat dan kasih sayang yang tidak berkesudahan untuk Golden Child.

Pada petang 28 September, anggota Golden Child, Bomin telah dipukul dimukanya dengan kayu golf kayu yang dipegang oleh seorang pemain ketika berlatih golf untuk aktiviti individu yang dijadualkan.

Dia segera menerima rawatan kecemasan dan menjalani pemeriksaan terperinci. Mengikut keputusan pemeriksaan dan pendapat kakitangan perubatan, pembedahan untuk patah muka akan diperlukan, dan kami sedang menyelaraskan jadual pembedahan.

Berikutan saranan kakitangan perubatan bahawa rawatan pemulihan perlu dilakukan untuk tempoh tertentu selepas pembedahan, Bomin akan memberi tumpuan kepada rawatan dan pemulihan buat sementara waktu.

Oleh itu, sukar baginya untuk menyertai aktiviti yang telah dijadualkan Golden Child. Kami akan memberitahu anda tentang jadual Bomin seterusnya pada masa hadapan.

Sekali lagi kami memohon maaf kerana merisaukan ramai peminat dengan berita mengejut ini. Syarikat kami akan melakukan yang terbaik sambil mempertimbangkan rawatan dan pemulihan Bomin sebagai keutamaan kami.

Terima kasih.”

Semoga cepat sembuh, Bomin!

Sumber : atstar | sportskhan

loading...