Drama perundangan dengan suntikan elemen komedi di bilik makhamah “One Dollar Lawyer” akan bersiaran di Disney+ Hotstar mulai 23 September

Dibintangi oleh Namkoong Min dan Kim Jieun, drama undang-undang yang akan datang ini mempertandingkan wira mahkamah tempatan menentang firma undang-undang multinasional dan pelanggan mereka yang melanggar undang-undang

Musim luruh ini, saksikan One Dollar Lawyer, sebuah drama komedi bilik mahkamah yang mengharukan tentang seorang peguam pro bono yang membantu mereka yang memerlukan hanya untuk satu dolar setiap kes, akan datang di Disney+ Hotstar pada 23 September .

Cheon Jihun ialah seorang peguam yang komited untuk melakukan perkara yang betul. Dengan rambut perm yang bergaya dan metodologi yang tidak biasa, dia telah mencipta nama sebagai salah seorang peguam paling berbakat di sekelilingnya, secara rutin mengalahkan firma mahal dan pelanggan mereka yang melanggar undang-undang hanya dengan mengenakan bayaran sebanyak satu dolar bagi setiap kes. Inspirasi kepada ramai, Jihun akan menyebabkan Baek Mari, seorang penolong peguam yang yakin dilahirkan sebagai “generasi perundangan yang sah” untuk mempersoalkan semua yang dia percaya selepas dipaksa bekerja dengan Jihun selama dua bulan.

Dibintangi oleh Namkoong Min (Stove League, The Veil) sebagai Cheon Jihun, seorang peguam bintang dengan kadar kemenangan tinggi yang mengenakan caj kepada pelanggannya satu dolar bagi setiap kes; Kim Jieun (The Veil, Strangers From Hell) sebagai Baek Muri, seorang peguam yang dilahirkan dalam keluarga “perundangan legit”; One Dollar Lawyer ditulis oleh Choi Soojin dan Choi Changhwan (Heart Surgeons, Innocent Defendant), diarahkan oleh Kim Jaehyun dan Shin Joonghoon, dan diterbitkan oleh Studio S.

One Dollar Lawyer merupakan siri Korea terbaharu yang menyertai kandungan luas hiburan tanpa henti yang tersedia di Disney+ Hotstar selain Big Mouth mengenai seorang peguam yang tidak cekap yang dipenjarakan secara palsu dan dituduh sebagai penipu paling terkenal di negara itu; Soundtrack #1, tentang cinta yang tidak berbalas antara dua kawan rapat, serta Connect yang diumumkan baru-baru ini tentang pembunuh bersiri yang melintasi lelaki yang salah, dan banyak lagi.

Strim siri One Dollar Lawyer secara eksklusif di Disney+ Hotstar mulai 23 September ini pada setiap Jumaat dan Sabtu jam 11.00 PM MYT.

Jom tonton trailer drama terbaru Disney+ Hotstar ini

loading...