[Gempar] Seorang penyanyi idol kpop ternama dikatakan mahu gugurkan kandungan selepas meniduri suami orang?

Seorang penyanyi idol kpop ternama disebut-sebut telah menyebabkan rumah tangga seseorang musnah selepas didapati telah meniduri suaminya.

Menurut satu hantaran dibuat oleh netizen A di laman komuniti forum, netizen A berkata, “Aku baru berkahwin dalam tiga bulan saja. Tetapi suamiku didapati telah curang kepadaku hingga menyebabkan B hamil.”

“Sebaik saja aku dapat tahu tentang hubungan mereka, suamiku mahu tamatkan hubungannya dengan B kerana dia tak nak mengaku bayi dalam kandungan B datang daripada benihnya. Tetapi, B tetap percaya bahawa suamiku harus menanggung kos penggugurannya. Jika tak berbuat demikian, dia akan melahirkan anak itu dan suamiku kena menanggung perbelanjaan anak tersebut,” ujarnya lagi.

“Suamiku minta aku percaya padanya, tetapi tidak akan tunaikan permohonan ceraiku selagi aku tidak selesaikan hutangku padanya. B hubungi aku maklum bahawa kami tak sepatutnya menanggung kerosakan bersama kerana dia juga bakal diambil tindakan saman oleh suamiku,” tambahnya.

Berdasarkan klu yang ditinggalkan, identiti penyanyi idol B dikatakan lahir pada tahun 1988 dan merupakan mantan ahli kumpulan kpop dengan tiga orang anggota secara keseluruhannya.

Sumber: sport chosun

loading...