Gelabah ter’follow’ Jennie Blackpink, Taehyung BTS gesa netizen ajarnya cara buang senarai mengikuti seseorang dari Instagram

May be an image of 2 people and text

Lazimnya buat selebriti yang tak terbiasa dengan Instagram akan tidak sengaja melakukan perkara yang mendapat perhatian pengikutnya. Begitulah apa yang terjadi pada Taehyung hari ini sejak membuka akauan peribadi Instagram sendiri bersama rakan-rakan BTS semalam, yang dikatakan telah terklik menjadi pengikut instagram milik Jennie Blackpink.

Berikutan Jennie Blackpink menjadi selebriti pertama bukan kalangan BTS yang diikuti oleh Taehyung, ia mengundang teriakan peminat kpop yang rata-ratanya pernah mengimpikan untuk menggandingkan mereka bersama. Bagaimanapun, ternyata rupanya tindakan tersebut tidak disengajakan disebabkan aplikasi instagram yang boleh mencadangkan pengguna Instagram baru untuk menjadi pengikut instagram lain. Taehyung dikatakan tidak sedar dengan hal ini, dan akhirnya menjadi pengikut Jennie Blackpink di instagramnya.

Rentetan daripada itu, Taehyung mengajukan pertanyaan di hadapan peminatnya di Weverse seraya berkata, “Ada tak cara untuk membuang senarai kawan yang dicadangkan daripada instagram?…Aplikasi yang mengerikan.”

Pengakuan jujur Taehyung yang tidak cakna dengan penggunaan Instagram itu telah mengundang tawa peminat di seluruh dunia, manakala segelintir lain pula terhibur dengan tindakan Taehung tersebut berikutan orang yang diikuti oleh Taehyung untuk kali pertama itu ialah Jennie Blackpink sendiri, bukannya selebriti ternama Hollywood atau selebriti ternama setempat yang lain.

Apa lagi netizen, ajarlah Taehyung untuk menggunakan Instagram sebaik-baiknya! Jenuhlah Taehyung nak kena baca mesej peribadi yang dihantarkan peminat setiap sesaat.

Sumber: Weverse

loading...