Ji Chang Wook & Kim Ji Won disatukan untuk drama terbaru arahan PD tvN It’s Okay Not To Be Okay

Image may contain: 2 people, closeup

Ji Chang Wook dan Kim Ji Won khabarnya sedang meneliti tawaran lakonan di dalam drama bersiri pendek terbitan KakaoTV berjudul Love Laws of City Men and Women.

Love Laws of City Men and Women berkisarkan tentang cinta berputik di antara pasangan kekasih di sebuah bandar yang tidak memerlukan kehadiran mereka. Ia merupakan drama nukilan penulis skrip KBS Discovery of Love, Jeong Hyun Jeong bersama dengan penulis skrip Jeong Da Yeon. Love Laws of City Men and Women dijangka bakal mendapat arahan PD It’s Okay Not To Be Okay, Park Shin Woo yang bakal menyimpulkan drama itu tak lama lagi dan akan memulakan projek ini sebagai drama susulannya.

Love Laws of City Men and Women bakal digubah dalam 12 episod keseluruhan dengan durasi sebanyak 20 minit bagi setiap episod. Malah, pihak produksi juga sedang merancang untuk menghasilkan drama tersebut lebih daripada dua musim. Jika pelakon-pelakon sudah menyatakan persetujuan mereka, Love Laws of City Men and Women akan memulakan penggambaran pada Oktober dan menemui penonton di laman aplikasi KakaoTV bermula November ini.

Sumber: IS Plus

loading...