Sempena Ulangtahun ke-10, 2PM buat pameran perjalanan seni mereka

2PM hadiahkan sesuatu yang istimewa buat para peminat mereka.

Pada 1 Ogos, JYP Entertainment mengumumkan bahawa pameran “2PM 10th Anniversary: 10 Seasons” akan berlangsung di Seouliteum mulai 4 hingga 23 September depan.

Di pameran tersebut, peminat akan dapat melihat arkib sejarah 2 PM dari penampilan sulung mereka pada 4 September 2008 hingga sekarang. Pameran itu akan merangkumi pelbagai aspek seperti album, pakaian, video, audio, gambar, dan seksyen interaktif untuk peminat.

Kumpulan itu juga akan mengadakan acara “2PM 10th Anniversary Hottest Day 2018” pada dua hari pertama bulan September depan di Jepun dengan Hottest (kelab peminat 2PM).

Selepas 2PM debut pada bulan September 2008 dengan lagu “10 Out of 10,” 2PM juga telah mempromosikan beberapa lagu hit mereka termasuk “I Hate You,” Only You, “” Heartbeat, “” Hands Up, “dan” Go Crazy. “

Pada bulan Januari tahun ini, Jun.K, Nichkhun, Wooyoung, Junho, dan Chansung telah memperbaharui kontrak mereka dengan JYP Entertainment, manakala Taecyeon memilih untuk menandatangani kontrak denganagensi 51K. Bagaimanapun, JYP Entertainment masih akan menguruskan aktiviti berkaitan 2PM untuk kesemua enam ahli.

Sumber : Naver

loading...