BONIA MALAYSIA : PENAMPILAN ISTIMEWA KIM TAE HEE DAN PELUANG MENANG TIKET KE KOREA

Pelakon wanita terkenal Korea Selatan yang juga merupakan isteri kepada pop star Rain, Kim Tae Hee akan bakal menjengah seketika di Malaysia buat pertama kalinya pada 10 Mac ini. Kehadiran beliau ke Malaysia adalah bersempena pelancaran rasmi BONIA flagship Boutique di Pavilion Elite, Kuala Lumpur.

 

Pastinya peminat setia barangan berjenama Bonia terutama kumpulan peminat aktress ini tidak akan melepaskan peluang keemasan seperti ini. Oleh yang demikian, kami ada berita baik untuk anda. Pihak penganjur telah mengadakan peraduan belanja dan menang .  Mungkin anda adalah pemenang yang bertuah. Caranya sangat mudah.

 

  • Belanja RM100 dan anda berpeluang untuk memenangi DUA (2) tiket Kelas Perniagaan ke Korea.
  • Peraduan ini terbuka sehingga 10 Mac 2017
  • Pendaftaran adalah secara automatik. Tiada Borang Pendaftaran diperlukan.
  • Peraduan ini hanya boleh digunakan di semua Butik BONIA di serata Malaysia  dan Kedai Online BONIA.com (www.bonia.com)
    maklumat lanjut mengenai terma dan syarat boleh didapati di : http://www.bonia.com/bonia- terbang-in-biz-kelas-to-korea- pertandingan

Mudah dan awesome kan. Jadi, jangan lepaskan peluang keemasan ini.  Siapa tahu ini kali ini tuah menyebelahi anda.

Buat peminat Puan Kim Tae Hee, tonton video pesanan beliau ini khas untuk anda.

https://youtu.be/0eQLF_3W2wA

So, bookmark kalendar anda. Anda mungkin boleh melihat aktres jelitawan ini secara langsung. Anda juga mungkin boleh menemui barangan berjenama Bonia yang anda inginkan. Jadi, Jumpa anda di sana dan jangan lupa sertai peraduan yang disediakan sebelum terlambat.

Sila layari Facebook BoniaFashion untuk dapatkan informasi terkini.

loading...