Ju Ji Hoon memiliki “Light Shop” yang menarik pelanggan misteri dalam drama akan datang

Drama akan datang Light Shop telah memberikan pandangan awal mengenai watak Ju Ji Hoon!

Light Shop mengisahkan tentang sebuah kedai lampu unik yang menerangi lorong gelap dan menarik kedatangan pelanggan misteri dengan rahsia tersembunyi. Siri ini berdasarkan webtoon karya Kang Full. Setelah menulis adaptasi drama untuk webtoon beliau, Moving, Kang Full juga menulis skrip untuk projek ini, yang menandakan debut pengarah Kim Hee Won.

Ju Ji Hoon memegang peranan sebagai Won Young, pemilik kedai lampu yang beroperasi 24 jam tanpa henti, di mana dia berjumpa dengan pelanggan yang penuh misteri. Gambar-gambar watak yang baru dikeluarkan menangkap momen tegang ketika dia bertemu seorang pelanggan pada waktu malam, menunjukkan bagaimana watak yang biasanya tenang ini menjadi tidak selesa dalam situasi yang tidak dijangka.

Dengan mengenakan cermin mata hitam dan wajah yang tanpa reaksi, Won Young memancarkan karisma yang kuat. Adegan di luar kedai, dengan hujan lebat, menunjukkan bagaimana dia mula goyah menghadapi situasi yang tidak diketahui. Ju Ji Hoon dengan berkesan menggambarkan pelbagai aspek watak tersebut, menonjolkan bakatnya

Rasa ingin tahu semakin meningkat mengenai apa yang akan terjadi di dalam kedai lampu tersebut dan rahsia misteri apa yang akan dibawa oleh Ju Ji Hoon ke dunia baru ini.

Pengarah Kim Hee Won menjelaskan bahawa dia memilih Joo Ji Hoon untuk peranan Won Young untuk menunjukkan sisi baru aktor tersebut, memberi pandangan tentang proses pemilihan pelakon.

Dia menambah, “Saya fikir Ju Ji Hoon akan membawa kualiti yang menyegarkan kepada watak Won Young, yang sangat statik.” Dia menyatakan bahawa penonton akan melihat sisi Ju Ji Hoon yang belum pernah mereka saksikan sebelum ini dalam peranan ini. Pengarah juga berkata, “Saya merancang keseluruhan watak untuk menangkap aura mereka, termasuk gerakan, ekspresi, dan nada suara,” menekankan usaha yang dilakukan dalam mengembangkan watak tersebut.

Penulis Kang Full menyatakan, “Kekuatan unik Ju Ji Hoon sangat sesuai dengan watak Won Young, dan saya sangat berpuas hati,” menunjukkan pilihan pelakon yang cemerlang oleh pasukan produksi. Dengan sokongan kukuh dari pasukan produksi dan pujian daripada pelakon, jangkaan semakin tinggi untuk melihat bagaimana Ju Ji Hoon akan memikat penonton di seluruh dunia dengan persembahan yang berkuasa dalam Light Shop.

Light Shop akan ditayangkan dengan empat episod pada 4 Disember di Disney+ Hotstar, diikuti dengan dua episod setiap minggu untuk dua minggu berikutnya.

Sumber: 1

loading...