Lee Yi Kyung, Jo Soo Min, Junhoe iKON, dan lain-lain pamer tarikan unik mereka dalam poster drama baharu

Drama akan datang “Marry YOU” (tajuk literal) telah mendedahkan poster baharu yang menarik!

“Marry YOU” adalah sebuah drama keluarga komedi yang mengisahkan tentang hubungan cinta antara Bong Chul Hee (lakonan Lee Yi Kyung), seorang bujang dari pulau terpencil dengan cita-cita untuk berkahwin, dan Jung Ha Na (lakonan Jo Soo Min), seorang pegawai awam gred 7 yang bertekad untuk kekal bujang

Poster terbaru yang dilancarkan ini, direka untuk menyerupai pos media sosial, memaparkan lapan watak berbeza: Bong Chul Hee, Jung Ha Na, Choi Ki Joon (Junhoe iKON), Oh In Ah (Ji Yi Soo), Yang Seung Gu (Kim Kang Hyun), Lee Ji Kyung (Kim Mi Ryeo), Han Bin (Song Yi Dam), dan Na Ji Won (Jeon Seo Jin), di mana setiap satu menunjukkan daya tarikan unik mereka.

Ditampilkan dengan jelas di tengah poster adalah gambar ID Lee Yi Kyung, yang dipegang oleh anggota pasukan Promosi Perkahwinan. Sementara itu, Han Bin dan Na Ji Won berusaha dengan penuh semangat untuk memaksa Bong Chul Hee berkahwin, Yang Seung Gu pula kelihatan sedang menguap, mencerminkan pelbagai keperibadian dalam kumpulan tersebut.

 

Satu lagi elemen menarik memperlihatkan Jung Ha Na yang memegang pena besar dengan sedikit senyuman, sementara Choi Ki Joon menggenggam nota melekit dengan ekspresi muram, menimbulkan rasa ingin tahu tentang latar belakang watak-watak ini.

Poster ini turut menyertakan kotak soalan yang menarik, mengajak penonton untuk berkongsi pendapat mereka tentang perkahwinan—sama ada mereka menyokong atau menentangnya—yang meningkatkan jangkaan terhadap drama yang akan datang ini.

Empat karakter utama drama ini adalah Lee Yi Kyung, Jo Soo Min, Junhoe dan Ji Yi Soo. Lee Yi Kyung memegang watak sebagai Bong Chul Hee, seorang bujang naif dari sebuah pulau yang bercita-cita untuk berkahwin. Jo Soo Min berperanan sebagai Jung Ha Na, seorang pegawai awam yang berpegang teguh pada pendirian anti-perkahwinan, menunjukkan komitmen yang tinggi terhadap kerjanya. Junhoe pula mengambil watak sebagai Choi Ki Joon, ketua pasukan di jabatan promosi perkahwinan, yang tampan dan lembut, tetapi menyimpan kesedihan yang mendalam. Manakala Ji Yi Soo melakonkan Oh In Ah, anak perempuan sulung dari konglomerat kaya, yang memiliki kecantikan, kekayaan, dan keperibadian yang ceria serta positif.

“Marry YOU” dijadualkan tayang pada 16 November ini disaluran Channel A.

Sumber : 1

loading...