3 sebab untuk menantikan hubungan rumit dalam leluarga Kim Jung Hyun dalam “Iron Family”

Drama hujung minggu akan datang KBS2, “Iron Family,” telah membuat penonton teruja menantikan tayangannya!

Ditulis oleh penulis skrip Seo Sook Hyang dari “Pasta,” “Don’t Dare to Dream” (juga dikenali sebagai “Jealousy Incarnate”), dan “Wok of Love,” “Iron Family” adalah sebuah komedi gelap tentang sebuah keluarga yang telah menjalankan perniagaan dobi selama tiga generasi.

Kim Jung Hyun memegang watak Seo Kang Joo, seorang pengarah eksekutif Jiseung Group, manakala Shin Hyun Joon memegang peranan Ji Seung Don, pengerusi Jiseung Group dan bapa tiri Kang Joo. Kim Hye Eun membintangi sebagai Baek Ji Yeon, ibu kandung Kang Joo dan isteri Seung Don.

Berikut adalah tiga sebab untuk anda menantikan hubungan rumit di antara tiga ahli keluarga Jiseung Group.

1. Hubungan antara Seo Kang Joo dan bapa tirinya Ji Seung Don

Baek Ji Yeon, yang membesarkan Seo Kang Joo sebagai ibu tunggal, berjaya mengahwini Ji Seung Don. Walaupun Kang Joo bukan anak kandung Seung Don, Seung Don membesarkannya dengan tegas, berharap Kang Joo akan mengikut jejaknya. Terdapat khabar angin dalam syarikat bahawa Kang Joo bukan anak sebenar Seung Don, dan Kang Joo berusaha keras untuk mendapatkan kasih sayang Seung Don. Namun, realiti tidak sejajar dengan kehendaknya, dan Kang Joo semakin terpinggir dalam syarikat. Walaupun Seung Don adalah bapa tiri yang tegas, Kang Joo mencintai dan menghormatinya lebih daripada ibunya. Tetapi apabila jurang mula terbentuk antara mereka, penonton pasti tertanya-tanya cabaran apa yang menanti mereka.

2. Rahsia Baek Ji Yeon

Baek Ji Yeon, yang hidup dengan rasa penting diri yang tinggi, menyukai wang dan barang-barang yang cantik. Dia telah menyimpan satu rahsia yang ditinggalkan oleh bapanya, seorang pemberi pinjaman yang pernah terkenal, sebelum dia meninggal dunia. Ji Yeon cemas bahawa rahsia penting ini, yang dia belum pernah dedahkan kepada anaknya Kang Joo atau suaminya Seung Don, mungkin akan terbongkar. Dia akhirnya terperangkap dengan rahsia yang sangat mahal. Insiden ini mengejutkan Ji Yeon, memaksanya untuk mendedahkan rahsia yang telah lama disembunyikannya kepada Kang Joo dan Seung Don. Bagaimana Ji Yeon akan mengatasi krisis ini dijangka menjadi salah satu tumpuan utama drama ini.

3. Nasib ketiga-tiga ahli keluarga

Perkara yang paling dibenci Seung Don di dunia adalah pembohongan. Apabila dia mengetahui bahawa Ji Yeon telah menyembunyikan rahsia daripadanya selama 15 tahun, Seung Don merasa sangat dikhianati. Akankah Seung Don dapat memaafkan Ji Yeon dan kembali kepada kehidupan mereka yang dahulu aman? Kisah ketiga-tiga ahli keluarga ini—termasuk Ji Yeon, yang menjadi pendosa, dan Kang Joo, yang terperangkap antara ibu bapanya—menjanjikan untuk memikat penonton.

Sejarah keluarga tersembunyi bagi tiga ahli keluarga Jiseung Group, yang sedang menghadapi krisis, dijangka akan membawa kedua-dua tawa dan ketegangan yang mendebarkan kepada penonton.

“Iron Family” dijadualkan tayang pada 28 September ini.

Sumber : 1

loading...