Mampukah Shin Hyun Been tolak cinta Moon Sang Min hanya kerana tak percaya cerita dongeng dalam “Cinderella At 2 AM”

Coupang Play telah melancarkan poster terbarunyauntuk drama akan datang “Cinderella at 2 AM”!

“Cinderella at 2 AM” ialah komedi romantik yang dibintangi oleh Shin Hyun Been sebagai Ha Yoon Seo, seorang wanita yang tidak percaya pada pengakhiran kisah dongeng, dan Moon Sang Min sebagai Seo Joo Won, seorang waris chaebol yang cuba mengubah fikirannya.

Poster utama terbaru menunjukkan percintaan pejabat antara Yoon Seo dan Joo Won dengan sentuhan realistik. Walaupun hubungan mereka adalah rahsia, Joo Won dengan yakin menghantar pandangan dan nota penuh kasih sayang kepada Yoon Seo. Sementara itu, Yoon Seo tetap bersikap dingin dan menyendiri walaupun Joo Won menunjukkan sikap yang mesra.

Poster itu mendedahkan lebih lanjut tentang hubungan mereka dengan kapsyen di sebelah Joo Won yang berbunyi, “Ketua Pasukan, apa yang anda lakukan selepas bekerja hari ini?” dan, “Jom bermain dengan saya!” Walau bagaimanapun, tulisan di sebelah poster Yoon Seo berbunyi, “Kita berpisah!” Yoon Seo, yang telah bercinta dengan Joo Won selama setahun setengah, mendapat tahu bahawa dia adalah anak bongsu pemegang saham utama syarikat tempatya bekerja itu. Di sebalik sentuhan seperti kisah dongeng, Yoon Seo berazam untuk menamatkan hubungan dan mengelak daripada menjadi sebahagian daripada cerita fantasi romantik.

Walaupun Yoon Seo berazam untuk memutuskan hubungan, Joo Won tetap meneruskan usahanya tanpa henti untuk mengejar Yoon Seo. Ketegangan dan keterujaan yang berterusan sama ada Yoon Seo boleh menahan rasa sayang berterusan Joo Won akan menjadi tumpuan utama dalam siri ini.

Selang beberapa hari, produksi Coupang Play telah berkongsi gambar pegun terbaru dari drama berkenaan di mana ia merakamkan pasangan yang jatuh cinta itu menikmati temu janji romantis bersama. Tidak kira dalam ada situasi pun mereka bergambar,  Seo Joo Won dan Ha Yoon Seo dilihat seperti pasangan yang sempurna.

Foto terakhir menunjukkan Seo Joo Won tersenyum penuh kasih kepada Ha Yoon Seo semasa temu janji mereka di pawagam. Walaupun pandangan Ha Yoon Seo tertancap pada skrin sambil ketawa, Seo Joo Won nampaknya tidak dapat mengalihkan pandangannya dari teman wanitanya.

Shin Hyun Been dan Moon Sang Min mengulas, “Sebelum dan selepas penggambaran, kami menghabiskan banyak masa bercakap tentang perasaan Yoon Seo, yang ingin berpisah, dan Joo Won, yang ingin menghidupkan semula cinta mereka. Kami menjadi rapat. dengan cepat, tanpa sebarang masalah, dan kerja berpasukan kami sangat baik.”

Sementara itu, pasukan produksi drama turut mengulas, “Setiap kali mereka berada di hadapan kamera, kolaborasi lakonan Shin Hyun Been dan Moon Sang Min sangat sempurna sehingga ia benar-benar luar biasa. Bukan sahaja mereka kelihatan baik bersama, tetapi chemistry mereka juga benar-benar menyerlah.”

“Cinderella at 2 AM” akan ditayangkan pada 24 Ogos dan akan tersedia dengan sari kata di Viki serta Viu Malaysia.

Sumber : 1 | 2

loading...