“Squid Game” umum tarikh tayangan perdana untuk musim keduanya

“Squid Game Musim 2” kini sedang siap sedia untuk kembali beraksi!

Pada 1 Ogos, Pengarah, Penulis dan Penerbit Eksekutif Hwang Dong Hyuk mengumumkan melalui sepucuk surat bahawa Musim 2 siri “Squid Game” yang mencetuskan sensasi seluruh dunia akan kembali pada 26 Disember dan seterusnya berkongsi berita mengenai Musim 3 yang akan dikeluarkan pada 2025.

“Squid Game” berkisarkan tentang permainan survival misteri dengan hadiah 45.6 bilion won (kira-kira $33 juta) dipertaruhkan. Musim 2 bermula dengan Seong Gi Hun (Lee Jung Jae), yang berputus asa untuk pergi ke Amerika Syarikat dalam mengejar matlamatnya sendiri yang dikaitkan dengan permainan maut yang dimenanginya dalam Musim 1.

Musim baharu itu menampilkan Seong Gi Hun, satu-satunya peserta yang masih hidup dari Musim 1, sekali lagi memakai pakaian sukan serba hijau khas yang dipakai oleh peserta Squid Game. Penonton ingin tahu bagaimana dia dapat menyertai permainan itu semula dan permainan apa yang akan disertainya pada musim baharu ini.

Bersama-sama dengan surat itu, Netflix melancarkan teaser baharu untuk Musim 2 yang menunjukkan peserta sekali lagi memasuki persaingan sengit untuk terus hidup. Tuan rumah (Front Man) bertanya, “Sudah tiga tahun. Awak nak main lagi ke?” dan kenyataan yang tidak menyenangkan, ‘Permainan sebenar bermula,’ meningkatkan minat dan rasa ingin tahu penonton tentang musim akan datang ini.

Sebelum ini, diumumkan bahawa barisan pelakon “Squid Game 2” terdiri daripada pelakon asal Musim 1, Lee Jung Jae, Lee Byung Hun, dan Wi Ha Joon, serta pelakon baharu iaitu Im Siwan, Kang Ha Neul, Park Gyu Young, Jo Yu Ri, Won Ji An, Park Sung Hoon, Yang Dong Geun, T.O.P, Lee Jin Wook, David Lee, Noh Jae Won, Kang Ae Sim dan Oh Dal Soo.

Musim kedua “Squid Game” akan ditayangkan pada 26 Disember diplatform Netflix. Nantikan perkembangan selanjutnya mengenai “Squid Game” Musim 2!

loading...