Nam Joo Hyuk dan Roh Yoon Seo ditawar bintangi drama fantasi terbaru

Nampaknya Nam Joo Hyuk dan Roh Yoon Seo mungkin akan bergandingan untuk drama baharu!

Pada 25 Jun, SPOTV News melaporkan bahawa Nam Joo Hyuk dan Roh Yoon Seo akan membintangi drama  “Donggung” (tajuk literal).

Menjawab kepada laporan itu, agensi Nam Joo Hyuk Management SOOP mengulas, “Nam Joo Hyuk sedang meneliti tawaran untuk muncul dalam drama baharu ‘Donggung.’ Belum ada kata putusnya lagi.” Begitu juga dengan agensi Roh Yoon Seo MAA yang menyatakan, “Walaupun Roh Yoon Seo sedang dalam perbincangan untuk membintangi ‘Donggung,’ tiada apa yang telah dimuktamadkan.”

“Donggung” mengisahkan sebuah istana misteri yang dikuasi oleh hantu. Untuk menyelesaikan masalah ini, seorang pembunuh hantu dan seorang wanita yang sedang menunggu secara rahsia menyusup masuk ke dalam istana.

“Donggung” terbentang di kedalaman istana misteri yang ditakluki hantu. Untuk menyelesaikan masalah ini, seorang pembunuh hantu dan seorang dayang secara rahsia menyusup masuk ke dalam istana.

Nam Joo Hyuk dilaporkan telah ditawarkan watak Goo Cheon, seorang pembunuh hantu yang sombong yang memiliki keupayaan unik untuk menjadi hantu dan membunuh hantu lain dengan pedang.

Roh Yoon Seo pula sedang berbincang untuk memainkan watak Saeng Gang, seorang dayang istana yang berani serta berpengetahuan seperti seorang cendekiawan. Dia mempunyai keupayaan misteri untuk berkomunikasi dengan hantu dan menyimpan rahsia luat biasa.

Nam Joo Hyuk telah mendaftar dalam Pasukan Polis Tentera pada Mac 2023 dan dijangka tamat perkhidmatan pada 19 September 2024. Jika dia menerima tawaran ini, “Donggung” akan menjadi projek pertamanya selepas kembali daripada perkhidmatan tentera.

Nantikan lebih banyak kemas kini!

Sumber : 1 | 2 | 3 | 4

loading...